کد خبر: ۹۶۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۲۲۵
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از کشف ۳۷۸ بسته تریاک بلعیده شده از سه قاچاقچی خبر داد.

کشف ۳۷۸ بسته تریاک از شکم ۳ قاچاقچیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سردار حشمت اله ملکی در این باره گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات کنترلی مسافران قطار زاهدان به تهران مأموران پلیس راه آهن ایستگاه محمدیه قم به سه نفر از مسافران به هویت های معلوم مظنون شدند.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن محمدیه با چهره زنی و مشاهده حالت های مضطرب متهمان احتمال حمل مواد به روش بلع را تشخیص دادند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور بیان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی و تحت نظر قرار دادن متهمان به مدت ۳۶ ساعت در نهایت تعداد ۳۷۸ بسته آب بندی شده به وزن ۳ کیلو و ۵۰۵ گرم تریاک که به صورت بلع و انباری در معده قاچاقچیان بود را کشف کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده قضائی در این خصوص، متهمان به دستان قانون سپرده شدند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: