کد خبر: ۹۶۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۴۳
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : ۳۰۰ نفر مرد و زن که در پارتی شبانه در شهرستان شاهرود حضور داشتند بازداشت شدند.

بازداشت ۳۰۰ نفر در یک پارتی شبانه و پلمب تالاربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : ۳۰۰ نفر مرد و زن که در پارتی شبانه در شهرستان شاهرود حضور داشتند بازداشت شدند.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: مأموران اطلاعات و امنیت عمومی شاهرود با اشراف اطلاعاتی و در گشت‌زنی نامحسوس، متوجه برگزاری پارتی شبانه مختلط و بی‌بندوبار در یک تالار واقع در حومه این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی‌های لازم و رعایت موازین شرعی و قانونی ۳۰۰ نفر مرد و زن هنجارشکن را در این پارتی شبانه بازداشت کردند.

او با اشاره به وظایف این نیرو در برخورد با متخلفان بیان کرد: تالار مورد نظر به‌دلیل تخلف صنفی پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع پلیس با این گونه مراسم غیرشرعی و حرام، ادامه داد: حضور جوانان در چنین فضاهایی به‌دلیل کنترل نداشتن خانواده‌ها اتفاق می‌افتد.

وی به نقش مهم مردم و خانواده‌ها در جلوگیری از بزه‌های اجتماعی اشاره و اضافه کرد: از مردم تقاضا می‌شود فرزندان خود را که سرمایه‌های آینده کشورند کنترل و از حضور آنها در این‌گونه مراسم جلوگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: