کد خبر: ۹۶۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۱۰۹
مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با تیر چراغ‌برق در زاهدان هشت نفر مصدوم شدند.

برخورد شدید پژو پارس با تیر چراغ‌برق/ جزئیات بیشتربه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با تیر چراغ‌برق در زاهدان هشت نفر مصدوم شدند.

افشین فلاح قاسمی بیان کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی زاهدان در جریان حادثه‌ای مبنی بر برخورد خودروی سواری پراید با تیر چراغ‌برق قرار گرفت که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۰ به محل حادثه در مسیر جاده گوربند، میدان ورودی شهرک جهاد اعزام شدند.

وی افزود: با رسیدن آتش‌نشانان مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به تیر چراغ‌برق برخورد می‌کند؛ در پی این حادثه راننده و سرنشینان خودرو که هشت نفر بودند در داخل خودرو محبوس شده و توسط شهروندان از خودرو خارج شدند.

مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: آتش‌نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن‌سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاک‌سازی محل از حریق احتمالی اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کردند.

وی تصریح کرد: مصدومان این حادثه رانندگی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

برخورد شدید پژو پارس با تیر چراغ‌برق/ جزئیات بیشتر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: