کد خبر: ۹۶۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۱۳۷
سه بازیکن پرسپولیس شانس زیادی برای حضور در جام ملت‌های آسیا ندارند.

غیبت سه ستاره پرسپولیس در جام ملت‌های آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: سه بازیکن پرسپولیس شانس زیادی برای حضور در جام ملت‌های آسیا ندارند.

درست بعد از بازی سپاهان – پرسپولیس فهرست تیم ملی اعلام و فردای این مسابقه بزرگ اردو شروع خواهد شد. به نظر می‌رسد در هر اردو نسبت به اردوی قبل تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس در تیم ملی آب خواهد رفت. دفعه قبل در اردوی تیم ملی و تورنمنت اردن با مصدومیت یاسین سلمانی، میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری، پرسپولیس فقط سه سهمیه در تیم ملی داشت؛ علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان. از این جمع پورعلی گنجی مصدوم شد و برای ماه‌ها خانه‌نشین خواهد بود و بیرو و کنعانی‌زادگان شانس دعوت مجدد را خواهند داشت.

از بین نفرات مصدوم دیگر، وحید امیری همچنان مصدوم است اما میلاد سرلک و مهدی ترابی به شرایط مسابقه برگشته‌اند. با این حال هم ترابی و هم سرلک هنوز صددرصدی نیستند و هر دو نفر بعد از بازگشت از مصدومیت سرما خوردند و این مسأله روی زمان بازی کردن‌شان تأثیرگذاشت. ترابی با وجود گلزنی در تاجیکستان شرایط لازم برای بازی نود دقیقه‌ای را نداشت و سرلک تنها در ربع پایانی مسابقه بازی کرد آن هم در شرایطی که وضعیت جسمانی‌اش چندان جالب نبود.

با وجود این شرایط هیچ بعید نیست فقط بیرانوند و کنعانی‌زادگان به اردوی تیم ملی دعوت شوند و خبری از دعوت سرلک و ترابی یا هر بازیکن پرسپولیس دیگری نباشد. البته اگر قرار بر سورپرایز باشد شاید محمد عمری بتواند شگفتانه قلعه‌نویی برای پرسپولیسی‌ها باشد اما بعید است در آخرین اردوی پیش از جام ملت‌ها نفر جدیدی در اردوی تیم ملی ببینیم و با این حساب دوری نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و محمد عمری از تیم ملی قطعی خواهد شد و آنها باید با جام ملت‌ها وداع کنند.

برای بازیکنان پرسپولیس مثل ترابی و سرلک هم شاید دعوت نشدن به این اردو بهتر باشد چرا که با احتساب سفرهای اخیر پرسپولیس، سفرهای تیم ملی و بعد از بازی با النصر آنها باید فشار زیادی متحمل شوند اما از سوی دیگر اگر ترابی و سرلک در این اردو نباشند، موقعیت نصف و نیمه‌شان در جام ملت‌ها نیز بسیار متزلزل خواهد شد.

تیم ملی در این اردو باید مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان بازی کند و بعد از این شاید فقط یک بازی تدارکاتی دیگر در آستانه جام ملت‌ها برای تیم ایران تدارک دیده شود. با این حساب اگر ترابی و سرلک این بار دعوت نشوند و در این دو مسابقه به میدان نروند، شانس بازی در جام ملت‌ها حتی به عنوان بازیکن ذخیره هم برای آنها از دست خواهد رفت و اینطوری سهمیه پرسپولیس نیز در جام ملت‌ها بسیار کم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: