کد خبر: ۹۶۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۵
خراسان شمالی وزیر آموزش و پرورش گفت: در دو سال دولت سیزدهم یک پروژه بزرگ ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی آغاز شد که بر مبنای آن ساخت ۲۱۲۶ فضای ورزشی درون مدرسه ای از جمله چمن مصنوعی تا باشگاه های کوچک هدف گذاری شد.

بهره برداری از ۲۱۲۶ پروژه ورزشی در دولت سیزدهمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا/خراسان شمالی وزیر آموزش و پرورش گفت: در دو سال دولت سیزدهم یک پروژه بزرگ ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی آغاز شد که بر مبنای آن ساخت ۲۱۲۶ فضای ورزشی درون مدرسه ای از جمله چمن مصنوعی تا باشگاه های کوچک هدف گذاری شد.

رضا مراد صحرایی در مراسم افتتاح پروژه های آموزش و پرورش ۱۹ آبان ماه در خراسان شمالی، افزود: شهریور ماه امسال ساخت دو هزار فضای ورزشی محقق شد و در ادامه این طرح، چند هزار پروژه دیگر نیز آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شش ساعت باید دانش آموزان تربیت شوند تا آماده نقش آفرینی و ساختن ایران آباد باشند که یکی از این شش ساعت تربیت زیستی و بدنی به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در خراسان شمالی در طرح شهید سلیمانی ۴۶ زمین چمن مصنوعی تحویل مدارس شد در حالیکه قبل از آن هر سال یک پروژه افتتاح می شد.

مراد صحرایی با بیان اینکه ۳۲۲ پروژه با ۳۶۰ هزار متر مربع تحویل مدارس شده است، افزود: چهل استخر در کل کشور ساخته شده است که ۲۳ استخر دیگر نیز در حال آماده سازی است.

وی خاطرنشان کرد: از این نوع استخر افتتاح شده در شهر آشخانه در خراسان شمالی با این نوع امکانات در سطح کشور فقط ۱۰۰ استخر وجود دارد .
وی تاکید کرد: عزم انقلاب و نظام، برقراری عدالت و توجه به مناطق محروم است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: