کد خبر: ۹۶۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۸۳
دختربچه ۹ ساله در جریان تیراندازی به پدرش از سوی یک مرد مسلح هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت.

قتل دردناک دختربچه ۹ ساله با شلیک گلوله!به گزارش خبرداغ به نقل از ایران: دختربچه ۹ ساله در جریان تیراندازی به پدرش از سوی یک مرد مسلح هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت.

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: حوالی نیمه شب یکشنبه گذشته در پی تماس تلفنی با پلیس رودبار جنوب، وقوع قتل در یکی از روستاهای این شهرستان به پلیس اعلام شد.

وی افزود: با انجام اقدامات و رصد اطلاعاتی پلیس آگاهی رودبار و پلیس آگاهی کرمان و سرنخ‌های موجود در کمتر از ۶ ساعت و در سحرگاه دوشنبه متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

سردار فرشید گفت: متهم علت وقوع این قتل را اختلاف خانوادگی یکی از عاملان قتل با خانواده مقتول و تیراندازی سهوی به دختر ۹ ساله عنوان کرد. اقدامات تکمیلی پرونده و معرفی عامل اصلی این قتل به مراجع قضایی انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: