کد خبر: ۹۶۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۲
مبلغ نوشت: وزارت کشور عراق از کاهش موارد خشونت خانگی در این کشور خبر داد و این امر را به عملیات بازدارندگی سریعی که این وزارتخانه ارجاع داد.

وزارت کشور عراق: با قاطعیت در اجرای قانون قصاص، خشونت خانگی کاهش یافته استبه گزارش خبرداغ به نقل ازمبلغ: وزارت کشور عراق از کاهش موارد خشونت خانگی در این کشور خبر داد و این امر را به عملیات بازدارندگی سریعی که این وزارتخانه ارجاع داد.

«مقداد الموسوی، سخنگوی وزارت کشور عراق گفت:« به دلیل قاطعیت و سرعت در اجرای قانون قصاص موارد کمتری از خشونت خانگی را ثبت می کنیم.»

وی افزود:« این بازدارندگی با یک عملیات رسانه ای همراه است که هر رویه ای را روشن می سازد و دستگاه های امنیتی وزارتخانه را به بازدارندگی سریع همراه با آگاهی بخشی رسانه ای درخصوص حساسیت این موارد سوق می دهد.»

گفتنی است عراق طی چند سال گذشته همزمان با افزایش موارد طلاق شاهد موارد بسیاری از کودک آزاری توسط والدین خود بوده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: