کد خبر: ۹۶۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۹۳
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری اعضای شبکه سازمان‌یافته قاچاق دارو در تهران خبر داد.

دستگیری اعضای شبکه سازمان‌یافته قاچاق دارو در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری اعضای شبکه سازمان‌یافته قاچاق دارو در تهران خبر داد.

حجت‌الاسلام عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، گفت: اعضای شبکه سازمان‌یافته قاچاق دارو در شش نقطه از استان تهران، به‌ صورت همزمان طی اقدامات فنی و اطلاعاتی و در عملیاتی غافلگیرانه پس از رصد اطلاعاتی صورت گرفته، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه شناسایی و دستگیر شدند.

عبداللهی با اشاره به اینکه این شبکه سازمان یافته قاچاق دارو اقدام به تولید، بسته بندی و توزیع صدها هزار عدد قرص غیرمجاز و قاچاق در سطح کشور کرده است، گفت: در این عملیات ۱۰ نفر از عناصر اصلی به همراه سرشبکه آن دستگیر شدند.

وی بیان کرد: از این اعضای این شبکه مقادیر قابل توجهی قرص‌های غیرمجاز، تجهیزات و دستگاه‌های تولید و بسته‌بندی قرص کشف و ضبط شد و اقدامات عملیاتی در خصوص این شبکه قاچاق دارو کماکان در حال اجرا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: