کد خبر: ۹۵۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
تعداد بازدید: ۶۶
پرونده کیوان الف، جوانی که پیش از این به اتهام آزار و اذیت دختران جوان و افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شده بود با نقض اتهامش وارد مرحله‌ای تازه شد.

حکم اعدام آزار دهنده دختران جوان نقض شد/ او دیگر مفسد فی الارض نیست و می تواند با وثیقه 300 میلیاردی آزاد شودبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری :پرونده کیوان الف، جوانی که پیش از این به اتهام آزار و اذیت دختران جوان و افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شده بود با نقض اتهامش وارد مرحله‌ای تازه شد.

شیما قوشه، وکیل شماری از شاکیان این متهم در صفحه شخصی‌اش این خبر را اعلام کرد و نوشت: دادگاه انقلاب با عدول از نظر قبلی دال بر افساد فی الارض و تبرئه او(کیوان الف) از این اتهام، پرونده را برای ادامه رسیدگی، ضمن تخفیف قرار بازداشت موقت به وثیقه، به محاکم کیفری تهران ارسال کرد.
آنطور که او نوشته است: شعبه 29 دادگاه انقلاب اسلامی تهران قرار بازداشت موقت متهم را به قرار وثیقه 300میلیارد تومانی تبدیل کرده و این پرونده با قرار عدم‌صلاحیت به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده و قرار است متهم بار دیگر محاکمه شود.

متهم این پرونده پیش از این به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: