کد خبر: ۹۵۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۶
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ضمن هشدار نسبت به عواقب استفاده از اینترنت وای فای رایگان، اعلام کرد که دسترسی به اینترنت دیگران یکی از روشهای هک کردن است.

هشدار نسبت به عواقب استفاده از «وای فای رایگان»به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ضمن هشدار نسبت به عواقب استفاده از اینترنت وای فای رایگان، اعلام کرد که دسترسی به اینترنت دیگران یکی از روشهای هک کردن است.

سرهنگ علی‌محمد رجبی ضمن هشدار نسبت به عواقب استفاده از اینترنت وای فای رایگان، اظهار کرد: یکی از روش‌های هک کردن دقیقا همین دسترسی به اینترنت دیگران است.

وی افزود: دسترسی غیر مجاز به داده‌های افراد شامل جرایم مختلفی نظیر شنود اطلاعات می‌شود و جرم است و قانون گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا در عین حال تاکید کرد: باید اثبات شود که کسی اینترنت دیگران را هک کرده و از آن طریق اقدام به شنود اطلاعات دیگران کرده است. اگر این امر اثبات شود قطعا جرم است و با آن برخورد می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: