کد خبر: ۹۵۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۰
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را که به تعیین اهداف کمی سنجه‌های عملکردی ترانزیت و اقتصاد دریا محور تا پایان برنامه هفتم توسعه باز می‌گشت را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، ماده ۵۶ لایحه را به منظور بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

در ماده ۵۶ لایحه برنامه آمده بود که در اجرای بندهای (۱۰) و (۱۱) سیاست های کلی برنامه هفتم و به منظور تحقق اهداف کمّی زیر مطابق با احکام این فصل، اقدام می شود:

ارجاع بند مربوط به افزایش ظرفیت ترانزیتی کشور به ۵۰ میلیون تن به کمیسیون تلفیق

در این بند پیش بینی شده بود تا میزان ترانزیت زمینی کالا از ایران تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۵۰ میلیون تن افزایش پیدا کند.

محمدباقر قالیباف ضمن ارجاع این بند به کمیسیون تلفیق، تصریح کرد: باید لحاظ شود که چگونه از ۱۰ میلیون تن ظرفیت ترانزینی کنونی به ۵۰ میلیون تن ظرفیت ترانزیتی قرار است برسیم. بهتر است اجازه دهیم محتوای فصل نهایی شود و سپس جداول تنظیم گردد. باید در برنامه حرفی گفته شود که شدنی باشد. برنامه ای باید نوشته شود که اجرایی باشد. نباید نتیجه این شود که تحقق برنامه هفتم توسعه ۲ درصد شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: