کد خبر: ۹۵۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۱۵۳
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد.

آتش‌سوزی زندان اوین و بازداشت هانی کرده در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد.

مسعود ستایشی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی در زندان اوین گفت: روند را قبلا گفتم. در ارتباط با ۴۰ نفر از متهمان قرار جلب دادرسی صادر شده و پرونده در حال تنظیم کیفرخواست است و پرونده تا دو هفته دیگر برای ۴۰ نفر به دادگاه صالح ارسال می شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد با اراذل و اوباش و اینکه مجددا آنها را در دستگیری‌ها میبینیم و اخیرا هم هانی کرده را در دستگیری اراذل و اوباش دیدیم؟ گفت: عنوان اراذل و اوباش مجرمانه نیست. اقدام فراجا در دستگیری اراذل و اوباش مجرمان خشن است و با دستور مقامات ذی ربط کامل اماده اند و محیای صدور دستورات قانونی لازم هستند. تاکید جدی ما این است که برخورد بدون مسامحه با مخلین نظم و امنیت عمومی صورت گیرد و قاطعیت در برخورد برای کسانی که مزاحم نوامیس مردم می شود ساری و جاری باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: