کد خبر: ۹۵۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۲
معرفی شدگان رشته‌های بورسیه و رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قبل از ثبت نام در مرکز پذیرفته شده باید سه شرط مهم ثبت‌نام را رعایت کنند.

قبولی‌های بورسیه و شرایط خاص کنکور بخوانند؛ ۳ شرط مهم برای ثبت‌نامبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا نوشت: معرفی شدگان رشته‌های بورسیه و رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قبل از ثبت نام در مرکز پذیرفته شده باید سه شرط مهم ثبت‌نام را رعایت کنند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون ) در رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، مراکز آموزشی دانشگاه پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی، پردیس و شهریه‌پرداز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی، همچنین رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بامداد جمعه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص معرفی شدگان مرحله دوم برای رشته های بورسیه و شرایط خاص تاکید کرده است که برای آن دسـته از پذیرفته شدگانی که برای آنان بجای کدرشته قبولی، یکی از کدهای مندرج در جدول شماره یک اطلاعیه این سازمان اعلام شـده،این موضوع به منزله آن است که منحصرا کدرشته مذکور نمره علمی لازم را داشـته و در ردیف معرفی شدگان یکی از کدرشته های موسـسـات مذکور قرار گرفته‌اند، باید درصـورت تمایل برای انجام مراحل پذیرش (مصـاحبه، معاینه و ...) این اطلاعیه را مطالعه کنند.

همچنین آن دسته از پذیرفته شدگانی که علاوه برکدرشته قبولی اعلام شده (٥ رقمی)، یکی از کدهای ٢ رقمی مندرج در جدول شماره یک در اعلام نتایج برای آنها مشخص شده، توجه داشته باشند که به دلیل داشتن نمره علمی لازم در اولویت قبل از رشته قبولی اعلامی، در ردیف معرفی شدگان یکی از کدرشته های موسسه مذکور نیز قرار گرفته‌اند.

متقاضـیانی که برای آنان یکی از کدهای ٢ رقمی اعلام شـده، لازم اسـت براسـاس برنامه زمانی که در اطلاعیه روز یکشـنبه مورخ ۲۳ مهر از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، برای مصاحبه به آدرس محل اعلام شـده در اطلاعیه مراجعه نمایند.

بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته های مذکور به منزله انصراف از رشته ذی ربط تلقی می شود و آن دسته از متقاضیانی که دارای کد قبولی دیگری هستند، می توانند در کدرشته قبولی اعلام شده ثبت نام نموده و به ادامه تحصیل بپردازند.

آن دسته از متقاضیانی که نام آنها در کدرشته قبولی دیگری اعلام شده، در صورتی که در مراحل مصاحبه و گزینش شـرکت نموده و پس از تایید در ردیف پذیرفته شدگان نهایی رشته جدید قرار بگیرند، قبولی آنها در کدرشـته اعلام شـده قبلی (رشته‌ای که هم اکنون با کد ٥ رقمی اعلام شده) لغو خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: