کد خبر: ۹۵۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۱۱
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری فردی خبر داد که همسر خود را به قتل رسانده و ضمن مثله کردن، در چمدان گذاشته بود.

قتل هولناک یک زن توسط همسرش/ کشف جسد تکه تکه شده در چمدانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا : رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری فردی خبر داد که همسر خود را به قتل رسانده و ضمن مثله کردن، در چمدان گذاشته بود.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ابتدای مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در تهران و وصول این خبر به اداره آگاهی تهران بزرگ، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند که ابتدای مهرماه سال جاری فردی با حمل یک ساک بزرگ مشکی‌رنگ و با مراجعه به درب جنوبی ستاد فراجا اظهار داشت که همسرش را به قتل رسانده و جسدش داخل چمدان است. در بررسی چمدان و تایید صحت اظهارات وی، متهم را دستگیر و مراتب سریعا به سلسله مراتب ارسال شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: کارآگاهان در بررسی چمدان، جسد مثله‌شده فجیح زن حدودا ۳۰ ساله را مشاهده کردند. پس از انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی، کارآگاهان در بازجویی‌های اولیه متوجه شدند که قاتل به همراه همسرش در یکی از شهرهای جنوبی سکونت داشته‌اند و در تاریخ مذکور متوجه روابط نامشروع همسرش با یک مرد تبعه کشور عراق می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: قاتل پس از مواجهه با همسرش با او درگیر می‌شود و وی را ابتدا خفه می‌کند و پس از آن جسدش را به صورت مثله‌شده به تهران می‌آورد و به تصور این که جسد را به تهران می‌برد و همان‌جا مجازات می‌شود، به وسیله گوشی در اینترنت مقر انتظامی مهم را جست‌وجو می‌کند و اولین آدرس مقر انتظامی ستاد فراجا را مشاهده و پس از مراجعه به آن محل به اقدام خود اعتراف می‌کند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ولی‌پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با توجه به قتل عمد، با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی به زندان معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: