کد خبر: ۹۵۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۱۲۵
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران درباره ایستگاه‌های مترو جدیدی که قرار است در تهران به بهره برداری برسد، توضیحاتی داد.

جزئیات افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو در پایتختبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران درباره ایستگاه‌های مترو جدیدی که قرار است در تهران به بهره برداری برسد، توضیحاتی داد.

سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: روز دوشنبه با حضور رئیس جمهور، ۴ ایستگاه مترو افتتاح می‌شود که شامل ایستگاه میدان کتاب، شهران، کوهسار و شهر زیبا است.

وی بیان کرد: تمامی واگن‌ها در این خطوط فعال می‌شوند و بلافاصله مورد استفاده عمومی قرار می‌گیرند زیرا حتی مراحل تست آن‌ها هم انجام شده و مشکلی نیست، این ایستکاه‌ها در خط ۶ مترو هستند و قول داده بودیم که این وعده را عملیاتی کنیم و خوشبختانه به تحقق پیوست.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران یادآور شد: طول این ۴ خطوط مترو، ۸/۵ کیلومتر است که به مترو تهران اضافه می‌شود و در افزایش مسافرگیری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

آقامیری گفت: شهردار تهران وعده داده که یک خط جدید را کلید خواهیم زد که منظورش خط مترو بوده و در همان روز دوشنیه حفاری آن شروع خواهد شد که به صورت شرقی و غربی است، اما دقیقا زمان افتتاح آن مشخص نیست زیرا زمان بر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: