کد خبر: ۹۵۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۱۰۴
فرمانده انتظامی تفرش با اشاره به دستگیری ۱۰ مرد و زن در یک میهمانی مختلط شبانه در یکی از روستاهای این شهرستان، از پلمب محل برگزاری این مراسم خبر داد.

دستگیری ۱۰ زن و مرد در میهمانی مختلطبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: فرمانده انتظامی تفرش با اشاره به دستگیری ۱۰ مرد و زن در یک میهمانی مختلط شبانه در یکی از روستاهای این شهرستان، از پلمب محل برگزاری این مراسم خبر داد.

سعید فراهانی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی تفرش، در پی رصد اطلاعاتی انجام شده از برگزاری یک میهمانی مختلط شبانه در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شدند.

وی به دستگیری ۱۰ مرد و زن در این میهمانی مختلط شبانه اشاره و خاطر نشان کرد: به دستور مقام قضائی، محل برگزاری این میهمانی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در پایان با تأکید بر وظیفه قانونی پلیس در دفاع از ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: