کد خبر: ۹۵۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی خطاب به رئیس جمهور بر لزوم بازنگری در حقوق و مزایای کارگران و کارکنان دولت تاکید کردند.

لزوم بازنگری در حقوق و مزایای کارگران و کارکنان دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،  احمد نادری در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد: 

تذکر مسلم صالحی نماینده اقلید به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت رسیدگی به کم کاری مدیران ارشد بانک سپه در حوزه انتخابیه اقلید. 

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر کار و رفاه اجتماعی: لزوم اصلاح حقوق و مزایای پزشکان شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی و ضرورت جذب پزشکان متعهد در مراکز درمانی. همچنین تذکر به وزیر دفاع: لزوم رسیدگی به عملکرد شرکت تعاونی مسکن اصفهان و گروه های ۴۴ و ۴۵ ارتش. 

تذکر محمد سبزی نماینده ساوه و آقایان مجید نصیرائی، غلامرضا منتظری، مرتضی محمودوند، جلال محمودزاده، کیومرث سرمدی واله، سید مسعود خاتمی، حسین امامی زاد و سید محمد پاک‌مهر به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشت خادمان مدارس. 

تذکر حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم اقدام جدی در رابطه با معافیت مالیاتی مردم استان سیستان و بلوچستان. 

تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور: ضرورت ابلاغ آیین‌نامه استمهال تسهیلات بخش کشاورزی توسط بانک مرکزی مطابق مصوبه مجلس در بودجه ۱۴۰۲. 

تذکر مهدی عسکری نماینده کرج به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در حقوق و مزایای کارگران و کارکنان دولت. 

تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به عدم پرداخت هزینه‌های درمانی خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران از طرف بیمه دی. 

تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری شهرک ایثارگران منجیل شهرستان رودبار. 

تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم چاره‌اندیشی درخصوص جلوگیری از اجبار دانش‌آموزان به پرداخت پول در زمان ثبت‌نام در مدارس دولتی. 

تذکر فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت اجرای طرح توسعه تقسیمات کشوری در حوزه شهرستان قزوین. همچنین تذکر به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به ضعف مدیریت و عملکرد در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین. همچنین تذکر به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان: ضرورت رسیدگی به مراکز درمانی روستایی استان قزوین. 

تذکر رضا تقی‌پور انوری نماینده تهران به همراه ۴۸ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم تسریع در پرداخت وام‌های خرد توسط بانک‌ها.

تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور به همراه محمدحسن آصفری، موسی احمدی، عباس جهانگیرزاده، حسینعلی حاجی دلیگانی، علی حدادی، قاسم ساعدی، کیومرث سرمدی واله، مهدی شریفیان، منصور شکراللهی و مجید ناصری‌نژاد به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی و تخصیص بودجه به راه‌های اصلی، فرعی و روستایی نیشابور. 

تذکر زهره سادات لاجوردی نماینده تهران به همراه ۲۶ نماینده دیگر به وزیر ارشاد درباره لزوم افزایش نظارت بر برگزاری کنسرت ها و برخورد با هنجارشکنان و مسئولانی که به وظیفه خود عمل نمی کنند. 

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۳۹ نماینده دیگر به رئیس جمهور درباره لزوم اصلاح میزان تخصیص سهمیه آب به نانواهایی که به شیوه سنتی کار می کنند و افزایش نظارت بر عملکرد نانوایی ها و تذکر دیگری به همراه ۳۴ نماینده دیگر به وزیر نیرو درباره لزوم تسریع در اجرای قانون بودجه در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شاغلی که تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در مجمموعه های آب و فاضلاب مشغول به کار بوده اند و تذکر دیگری به همراه ۴۱ نماینده دیگر به وزیر آموزش در خصوص لزوم محاسبه مدت خدمت سربازی در سقف سنی داوطلبان واجد شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان. 

تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۴۲ نماینده دیگر به رئیس جمهور و وزیر راه درباره لزوم ممنوعیت چارتری شدن پروازها در مسیرهای پرتردد و تذکر دیگری به همراه ۳۱ نماینده دیگر به رئیس جمهور در مورد ضرورت ارائه لایحه برای کمک به گیرندگان تسهیلات ارزی که به علت تحریم ها امکان صادرات نداشته اند.

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و ۱۴ نماینده دیگر به وزیر نیرو درباره ضرورت تسریع در پرداخت حقوق پرسنل آبفای استان گیلان و تذکر دیگری به همراه ۲۴ نماینده دیگر به همین وزیر درباره لزوم تخصیص انشعاب موقت آب و برق به خانه های بدون پروانه طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ و تذکر دیگری به همراه ۱۵ نماینده دیگر به وزیر راه درباره لزوم رسیدگی به تعطیلی طرح پلیس راه رشت به امامزاده هاشم(ع) و تذکر دیگری به همراه پژمانفر، حاجی دلیگانی، حدادی، حق وردی، ساعدی، سرمدی والی، شریفیان، فرخی میکال، فلاحی و ناصری نژاد به وزیر راه درباره لزوم رسیدگی به تعطیلی طرح های مهم استان گیلان از جمله طرح فومن-رضوانشهر-رشت-آقاسیدشریف و تذکر دیگری به همراه ۱۴ نماینده دیگر به وزیر علوم درباره لزوم رسیدگی به مشکلات دانشگاه گیلان. 

تذکر سیدکریم حسینی نماینده اهواز به وزیر کشور درباره لزوم برخورد با تخریب تئاتر شهر اهواز توسط نیروهای شهرداری. 
تذکر احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی به همراه ۴۷ نماینده دیگر به وزیر راه درباره لزوم رسیدگی به تأخیرهای طولانی و لغو پروازها در مسیرهای مختلف کشور. 

تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز به همراه ۶۳ نماینده دیگر به رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و وزیر صمت درباره ضرورت اصلاح و تجدید نظر در شیوه جدید اخذ مالیات از مردم. 

تذکر سید حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص تسریع در اعلام قیمت قطعی خرید تضمینی گندم از کشاورزان، تذکر وی به رئیس جمهور درخصوص لزوم تسریع در پرداخت وجه گندم خریداری شده از کشاورزان. 

 تذکر انور حبیب زاده نماینده بوکان به وزیر بهداشت و درمان درخصوص لزوم تسریع در تامین اعتبارات و تکمیل ساخت بیمارستان شهرستان بوکان. 

 تذکر احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص لزوم تسریع در اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان. 

 تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر راه و شهرسازی درخصوص ضرورت تکمیل آزادراه قزوین رشت در محدوده شهرستان رودبار. 

 تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری درباره لزوم لحاظ شرایط کاری کارکنان ادارات زندان ها در سراسر کشور. 

تذکر جواد نیک بین نماینده کاشمر به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره لزوم پاسخگویی در مورد اهمال و تاخیر در جایگزینی خودروهای فرسوده، تذکر وی به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره لزوم رعایت حساسیت برخی از مشاغل و صنایع در ارتباط با قطعی برق در تابستان. 

 تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم ایجاد وحدت رویه در انتخاب افراد در مصاحبه شفاهی داوطلبان قبول شده در آزمون کتبی آموزش و پرورش، تذکر وی به وزیر صمت درباره لزوم پرداخت کامل سهم عوارض وصول شده از معادن شهرستان های حوزه انتخابیه. 

 تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه ۳۲ نفر از نماینگان به وزیر کشور درخصوص لزوم پرداخت حقوق و بیمه کامل برای دهیاران، تذکر وی به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره لزوم بازنگری در مالیات افزایش یافته مردم با توجه به افزایش مشکلات اقتصادی. 

 تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان درباره ضرورت توسعه در مورد توسعه خدمات بیمه های درمانی به ویژه در حوزه داروهای بیماران خاص و خدمات داندانپزشکی، تذکر وی به رئیس جمهور درخصوص ضرورت جلوگیری از افزایش مجدد قیمت محصولات لبنی. 

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر کشور در مورد ضرورت پرداخت حقوق و بیمه کامل برای دهیاران. 

 تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره لزوم تسریع در اجرای طرح آبخیزداری جهت جلوگیری از خسارات بالای سیل و تذکر این نماینده به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره لزوم برخورد با شرکت مخابرات ایران به دلیل دریافت آبنمان بدون استفاده از تلفن ثابت از مشترکان. 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: