کد خبر: ۹۵۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۱۵۳
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مباحثی درباره دریافت خودروهای شاسی بلند از سوی برخی نمایندگان، خواستار انتشار اسامی دریافت کنندگان این خودروها شد.

فروردین: اسامی افرادی که خودرو دریافت کرده‌اند هر چه سریع‌تر منتشر شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری به هیئت رئیسه مجلس گفت: به دلیل عدم شفافیت در مورد خودروهایی که با آنها مدام با آبروی مجلس بازی می‌شود، علت اینکه هیئت رئیسه مماشات می‌کند، چیست؟ پای چه شخص شاخصی در میان است که نمی‌خواهید اسامی را اعلام کنید؟ اگر اسم کسانی که خودرو دریافت کرده‌اند را نمی‌خواهید اعلام کنید، حداقل اسامی که دریافت نکرده‌اند را اعلام نمایید؛ چرا با آبروی مجلس و نمایندگانی که خودرو دریافت نکرده‌اند، بازی و در حق آنها اجحاف می‌شود؟

 وی افزود: انتظار می‌رود در این مورد آقای قالیباف، نواب رئیس و هیئت رئیسه اسامی افرادی که خودرو دریافت کرده‌اند را هر چه سریع‌تر منتشر کنند تا بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه «در فصل جابجایی مستأجرین هستیم، افرادی که تازه ازدواج کرده‌اند، کارمندان و کارگران توان اجاره مسکن ندارند، امیدواریم این تذکرات خروجی داشته باشد»، با طرح این پرسش که آیا نظارتی بر اجاره مسکن وجود دارد؟ اظهار کرد: مردم نمی‌توانند اجاره مسکن را با توجه به افزایش چندبرابری آن تأمین کنند. اگر نمی‌شود قیمت‌ها را کنترل کنند، وام‌های کم بهره در اختیار مردم قرار بگیرد تا بتوانند صاحب مسکن آبرومندی به مدت یک سال شوند.

فروردین همچنین در تذکر دیگری با نامید بر لزوم پرداخت مطالبات گندم‌کاران گفت: در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران فقط به آنها وعده داده می‌شود؛ چرا این مطالبات با توجه به آغاز فصل کشت جدید به آنها پرداخت نمی‌شود؟ کشاورزان نمی‌توانند بدهی خود را بابت تهیه کود، سم و بذر پرداخت کنند. متأسفانه بر قیمت خرما و لیموترش نیز نظارتی نمی شود و کشاورزانی که با هزینه‌های سرسام‌آور محصول خود را برداشت کرده‌اند آن را با قیمت پایین به فروش می‌رسانند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: