کد خبر: ۹۵۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی کارگاه کفش در بازار تهران خبر داد.

آتش سوزی کارگاه کفش در بازار تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از صدا و سیما : سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی کارگاه کفش در بازار تهران خبر داد.

ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: ساعت یک دقیقه بامداد امروز ۲۹ شهریور یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی کفش در بازار تهران کوچه پاچنار به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این آتش سوزی یک ساختمان ۲ طبقه به وسعت ۲۰۰ متر که کارگاه تولید کفش بوده است و مقدار زیادی ابزار و مواد اولیه کفاشی در آن نگهداری می‌شد دچار حریق شد که با حضور به موقع و اقدامات سریع آتش نشانان، آتش مهار شد و از سرایت آن به دیگر مغازه‌ها که مغازه پارچه فروشی و نگهداری مواد آتش زا بود جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه عملیات اطفای حریق ساعت ۲:۲۸ دقیقه بامداد امروز به پایان رسید گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: