کد خبر: ۹۵۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۱۱۰
زاخاریا سوئوپ (Zachariah Swope)، اهل پنسیلوانیا، عاشق سینما رفتن است و او این عشق را به هدفی برای شکستن رکوردهای گینس تبدیل کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، نادیا زکالوند: زاخاریا سوئوپ ۳۲ ساله از علاقه وافر خود به سینما استفاده کرد تا بتواند رکوردی در گینس به نام خود ثبت کند. الهام‌بخش او مردی است که ۲۹۲ دفعه، فیلم «اسپایدرمن» را تماشا کرده بود. سوئوپ توانست با تماشای ۷۷۷ بار فیلم در سینما، رکورد سینما رفتن مردی به‌ نام «وینست کرون»، اهل فرانسه را بشکند. کرون سال ۲۰۱۸، ۷۱۵ دفعه به سینما رفته بود.

تماشای ۷۷۷ فیلم در سینما، هزاران دلار برای سوئوپ هزینه داشت اما او با عضویت در یکی از مراکز تخفیف بلیت سینما توانست تخفیف خوبی بگیرد و بابت تماشای این فیلم‌ها فقط ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار هزینه کند.

این مرد فقط در یک سال، ۷۷۷ بار به سینما رفت/ عکس

سوئوپ هر روز بعد از کار، دو یا سه تا فیلم تماشا می‌کرد و تعطیلات آخر هفته‌ها هم بی‌وقفه به تماشای فیلم می‌نشست. از میان این ۷۷۷ بار تماشای فیلم، سوئوپ برخی از آنها را بارها تماشا کرده بود. مثلا، فیلم «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو»، را ۴۴ بار و بیش از هر فیلم دیگر تماشا کرده بود.

منبع:

timesnownews

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: