کد خبر: ۹۵۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۱۰۶
اوایل شهریور امسال مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن همسر و دخترش خبر داد.

آدم ربایی ساختگی با همدستی خواستگار سابق برای فرار از خانه شوهربه گزارش خبرداغ به نقل از ایران : اوایل شهریور امسال مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن همسر و دخترش خبر داد.

او زمانی که مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: روز گذشته همسر و دختر 4 ساله‌ام برای خرید از خانه خارج شدند، اما بعد از آن هیچ خبری از آنها ندارم. موضوع دیگری که ذهنم را به خود مشغول کرده این است که طلاهای همسرم نیز ناپدید شده است.

با شکایت مرد جوان، به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات در رابطه با یافتن مادر و دختر آغاز شد، اما دو روز بعد دوباره همسرش به پلیس مراجعه کرد و از ربودن آنها خبر داد.

گروگان های 300 میلیونی
او گفت: ساعاتی قبل فرد ناشناسی با سیم‌کارت بین‌المللی از طریق واتساپ با من تماس گرفت. مرد ناشناس مدعی شد دختر و همسرم در اختیارش هستند و برای آزاد کردن آنها 300 میلیون تومان پول می‌خواهد.

طبق خواسته مرد ناشناس باید این مبلغ را به صورت دلار یا شمش طلا به او بدهم و اگر پای پلیس وسط بیاید آنها را می‌کشد.

کارآگاهان پلیس آموزش‌های لازم را به مرد جوان دادند و طبق قرار، او با یک کیف سامسونت قهوه‌ای‌رنگ به محل قرار رفت. از سویی پسر جوانی نیز در محل قرار حاضر شد و مأموران که از ساعاتی قبل آنجا را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته بودند، مرد جوان را بازداشت کردند.

در تحقیقات اولیه مرد جوان مدعی شد: از ماجرای آدم‌ربایی بی‌اطلاع هستم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است. یکی از دوستانم به نام میثم از من خواست به محل قرار بیایم و کیف سامسونتی را از کسی بگیرم و به ساختمانی نیمه‌کاره در غرب تهران ببرم. من، نه می‌دانستم داخل کیف سامسونت چیست و نه از ماجرای آدم‌ربایی خبر داشتم و برای این کار هم 5 میلیون تومان گرفته‌ام.

آدم ربایی ساختگی
با اعتراف مرد جوان، کارآگاهان به همراه متهم راهی ساختمان نیمه‌ساز شده و میثم را بازداشت کردند. وی به آدم‌ربایی ساختگی اعتراف کرد و گفت: همه اینها نقشه مریم -همسر شاکی- بود. من چند سال قبل عاشق و خواستگار مریم بودم اما خانواده‌اش مخالف این ازدواج بودند، بعد هم او با مرد ثروتمندی ازدواج کرد. مدتی قبل در اینستاگرام به جست‌وجوی او پرداختم، بالاخره هم پیدایش کردم و به او پیام دادم. مریم هم برایم تعریف کرد که با شوهرش اختلاف دارد و مدام او را اذیت می‌کند و به فکر جدایی از همسرش است. پیشنهاد آدم‌ربایی را خودش مطرح کرد، من هم استقبال کردم. با نقشه قبلی، مریم و دخترش به بهانه خرید از خانه خارج شدند و مدارک و طلاهایشان را هم با خود بردند که دیگر به آن خانه برنگردند. خانه‌ای اجاره کردم و مریم و دخترش در آنجا ساکن شدند. تصمیم داشتیم به ترکیه برویم و زندگی جدیدی را آغاز کنیم اما برای این کار نیاز به پول داشتیم، به همین خاطر می‌خواستم از شوهرش پول بگیرم اما لو رفتیم.
به دنبال اعتراف مرد جوان، مخفیگاه مریم و دخترش شناسایی شد و وی در تحقیقات اظهارات متهم را تأیید کرد. تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: