کد خبر: ۹۵۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۱۳۴
فرمانده انتظامی شهرستان سردشت استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل فراری که در پی نزاع و درگیری مرد میانسالی را به قتل رسانده بود، خبر داد.

دستگیری قاتل فراری در سردشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا : فرمانده انتظامی شهرستان سردشت استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل فراری که در پی نزاع و درگیری مرد میانسالی را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ زین‌العابدین آقاپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: مورخه ۲۹ مردادماه سال جاری مرد میانسالی در درب منزل خود واقع در شهر ربط در پی نزاع و درگیری و اختلافات شخصی با سلاح جنگی به قتل رسید که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی شهرستان سردشت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام مجموعه‌ای از اقدامات پلیسی، محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش در شهر سردشت دستگیر کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سردشت در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد که مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: