کد خبر: ۹۵۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۰
تیک‌ تاک تحریم‌ها برای ایرانی‌ها را برداشته، شما از امروز بدون ورود به حساب کاربری‌تان هم به محتوای تیک تاک دسترسی دارید و البته که می‌توانید با ایمیل خودتان هم ثبت‌نام کنید. دسترسی به تیک تاک همچنان در ایران فیلتر است و در حال حاضر فقط از طرف شرکت ByteDance رفع تحریم شده است.

تحریم تیک تاک برای کاربران ایرانی برداشته شد / فیلتر این شبکه همچنان باقی استبه گزارش خبرداغ به نقل از زومیت: اگر پیگیر شبکه اجتماعی تیک‌ تاک بوده باشید، می‌دانید که این شبکه اجتماعی برای کاربران ایرانی تحریم بود و حتی با IP کشورهای دیگر هم برای کاربران ایرانی در دسترس نبود.

ظاهرا این شبکه اجتماعی تحریم‌ها برای ایرانی‌ها را برداشته، شما از امروز بدون ورود به حساب کاربری‌تان هم به محتوای تیک تاک دسترسی دارید و البته که می‌توانید با ایمیل خودتان هم ثبت‌نام کنید.

نیازی به یادآوری نیست که دسترسی به تیک تاک همچنان در ایران فیلتر است و در حال حاضر فقط از طرف شرکت ByteDance رفع تحریم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: