کد خبر: ۹۵۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۴۴۳
دانلود ویدیوهای ریلز (Reels) اینستاگرام میسر شد تا کاربر بتواند آن‌ها را در خارج از اپلیکیشن اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از زومیت : دانلود ویدیوهای ریلز (Reels) اینستاگرام میسر شد تا کاربر بتواند آن‌ها را در خارج از اپلیکیشن اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

روز سه‌شنبه، آدام موسِری مدیر اَرشد اینستاگرام در یک برنامه لایو اینستاگرام اعلام کرد که از این پس کاربران این اپلیکیشن که ساکن ایالات متحده هستند، می‌توانند ویدیوهای Reels را دانلود کنند. برای انجام این کار، کاربران می‌توانند از طریق لمس نماد اشتراک‌گذاری و سپس انتخاب گزینه دانلود، ویدیو مورد نظرشان را دانلود کنند.

بروزرسانی جدید؛ ریلزها را در اینستاگرام دانلود کنید!

کاربران تیک‌تاک رقیب اینستاگرام، مدت‌ها است که از چنین ویژگی‌هایی بهره می‌برند. کاربران تیک‌تاک می‌توانند ویدیوهای کوتاه را با واترمارک نام برنامه دانلود کنند و آن‌ها را در خارج از پلتفرم تیک‌تاک به اشتراک بگذارند.

آدام موسِری خاطرنشان کرد که کاربران تنها قادر به دانلود ویدیوهای Reels از حساب‌ کاربری با سطح دسترسی عمومی (public) هستند. همچنین حساب‌های کاربری عمومی امکان غیرفعال‌سازی قابلیت دانلود ویدیوهای Reels را خواهند داشت.

در این لایو، موسِری مشخص نکرد که ویدیوهای دانلود شده، واترمارک خواهند داشت یا خیر؛ با این حال تصویر ارسال شده توسط وی نشان می‌دهد که ویدیو دانلود شده حاوی لوگو اینستاگرام و نام حساب کاربری است.

به گزارش تک‌کرانچ، در سال ۲۰۲۱ اینستاگرام منتشر کردن محتواهای با واترمارک تیک‌تاک یا هر واترمارک دیگری را متوقف کرد. در ماه اوت سال گذشته یوتیوب در اقدامی مشابه شروع به اضافه کردن واترمارک روی ویدیوهای قسمت Shorts کرد. Shorts قسمتی از یوتیوب است که کاربران محتواهای ویدیویی کوتاه را در آن منتشر می‌کنند. هدف یوتیوب از این کار، جلوگیری از اشتراک محتوای کاربران در پلتفرم‌های دیگر بود. در مجموع اقدام اینستاگرام در اضافه کردن امکان دانلود ویدیوهای Reels را می‌توان تاکتیکی با هدف جذب مخاطبان بیشتر به این پلتفرم دانست.

در چند ماه اخیر بخش ویدیوهای کوتاه اینستاگرام، نقطه قوت متا برای رشد و کسب درآمد بیشتر بوده است. مارک زاکربرگ در جریان کنفرانسی در سه ماه اول سال ۲۰۲۳ اعلام کرد، بهره‌گیری از نتایج تحلیل‌های هوش مصنوعی باعث پیشرفت و بهبود بخش ویدیوهای کوتاه (Reels) این شرکت شده است؛ به‌گونه‌ای که هم‌اکنون کاربران نسبت به گذشته به صورت میانگین، %۲۴ زمان بیشتری را در بخش ویدیوهای کوتاه سپری می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: