کد خبر: ۹۵۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۶
روزنامه فرهیختگان در باره موضوع امر به معروف در پارک نارنجستان قوام شیراز نوشت: اولین‌بار روز سه‌شنبه دهم مردادماه بود که فیلم کوتاهی از نارنجستان قوام شیراز بیرون آمد.

روزنامه فرهیختگان: رفتار مردی که خانم آمر به معروف را کتک می زند زشت و غیرانسانی است، اما درگیری را آن خانم با رفتار بد خودش شروع کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه فرهیختگان در باره موضوع امر به معروف در پارک نارنجستان قوام شیراز نوشت: اولین‌بار روز سه‌شنبه دهم مردادماه بود که فیلم کوتاهی از نارنجستان قوام شیراز بیرون آمد.

در آن فیلم مردی قوی‌هیکل با ضرباتی سهمگین خانمی چادری را ضرب‌وشتم می‌کرد و به فریاد اعتراض دختر او بی‌توجه بود. آن فیلم برای هرکسی که اندازه ارزن شرف و معرفت انسانی داشته باشد، ناراحت‌کننده بود.

براساس گزارش‌های رسیده متاسفانه آمر به معروف با رفتار و اظهاراتی غیرقابل‌دفاع درگیری با آن خانواده را شروع می‌کند، فیلم‌های جدیدی که عصر چهارشنبه در فضای مجازی پخش شد هم مؤید این اخبار و اطلاعات است. قطعا اشتباه آن خانم دلیل نمی‌شود رفتار زشت و زننده و غیرانسانی ضارب توجیه شود، به همین دلیل مدافع حکم قضایی علیه ضارب هستیم ولی انجام واجبی مانند امر به معروف نیز به‌دلیل جایگاه مهمش باید به‌نحوی باشد که منجر به تثبیت ارزش‌های دینی شود.

مسئولان محترم قضایی در مواضع متعدد اعلام آمادگی کرده‌اند که حاضرند ابعاد دیگر ماجرا را بررسی کنند، انتظار افکار عمومی این است که تمام ابعاد مساله روشن شود.

بااین‌حال نکته پیچیده‌ای در ماجرا وجود ندارد، بررسی و انتشار دوربین‌های مجموعه نارنجستان می‌تواند روشن‌کننده تمام ماجرا باشد. دفاع راستین از «امر به معروف»، عمل خالصانه مطابق با «حق» و «عدالت» است.

امر به عدالت به‌عنوان رکن‌رکین در جامعه اسلامی باید با نهی فحشا و منکر و تجاوز به حقوق دیگران همراه باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: