کد خبر: ۹۵۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۶۸
سخنگوی اورژانس استان اصفهان از وقوع یک تصادف هولناک در اتوبان چمران این شهر با ۳ کشته و ۲ مجروح خبر داد.

لاستیک زاپاس جان ۳ نفر را در اتوبان گرفت/ برخورد شدید خودرو با گاردریل و درختان حاشیه اتوبانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران نوشت: سخنگوی اورژانس استان اصفهان از وقوع یک تصادف هولناک در اتوبان چمران این شهر با ۳ کشته و ۲ مجروح خبر داد.

عباس عابدی سخنگوی اورژانس استان اصفهان گفت: ساعت یک و ۴۷ دقیقه بامداد سه‌شنبه وقوع یک تصادف به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

در این حادثه یک دستگاه پژو با لاستیک زاپاس رها شده یک خودرو وسط اتوبان چمران روبه روی پل بعثت برخورد کرده و پس از آن منحرف شده و به شدت به درخت و گاردریل نیز برخورد کرده است.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم خانم ۵۰ ساله و آقای ۲۵ ساله داشت و متأسفانه ۳ نفر (آقای ۳۰ ساله، خانم ۶۰ ساله و آقای ۸۰ ساله) در این تصادف جان خود را از دست دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: