کد خبر: ۹۵۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۹۶
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات گندمکاران گفت: انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر مطالبات گندمکاران را پرداخت کرده و در کنار آن خسارت دیرکرد را نیز به آنها بدهد.

آزادیخواه: دولت مطالبات گندمکاران و خسارت دیرکرد آن را پرداخت کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام احد آزادیخواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت بخشی از هزینه گندمکاران را نگه داشته است. ما می‌دانیم که دولت گرفتاری دارد اما براساس بند «ب» قانون برنامه ششم توسعه دولت را ملزم کردیم که اگر نتوانست به موقع پول گندمکاران را پرداخت کند باید خسارت آنها را بپردازد.

وی در ادامه اظهار کرد: زمانی که کشاورز از بانک کشاورزی تسهیلات می‌گیرد اگر ۱۰ روز قسط خود را پرداخت نکند باید خسارت بدهد. دولت نیز براساس قانون ملزم است تا خسارت کشاورزان را بپردازد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر هزینه گندمکاران را پرداخت کند چرا که کشاورزان نیز صدها گرفتاری دارند، دولت ۱۰ میلیون تن گندم خریداری کرده و انتظار می‌رود خسارت دیرکرد هم به کشاورزان پرداخت شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: