کد خبر: ۹۵۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۷۵
در جریان اتفاقات سال گذشته فارغ از موضع‌گیری‌های غرض‌ورزانه و اختلاف‌برانگیز برخی چهره‌های ورزشی و هنری که در میانه ناآرامی‌ها از کشور خارج شدند برخی از این شخصیت‌ها بودند که از همان روزهای ابتدائی تحت فشار اپوزیسیون برای واکنش نشان دادن نسبت به اتفاقات رخ داده قرار گرفته بودند.

توصیه روزنامه اصولگرا: با سلبریتی‌های ورزشی و هنری طوری برخورد نکنید که به اپوزیسیون پناه ببرندبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان:در جریان اتفاقات سال گذشته فارغ از موضع‌گیری‌های غرض‌ورزانه و اختلاف‌برانگیز برخی چهره‌های ورزشی و هنری که در میانه ناآرامی‌ها از کشور خارج شدند برخی از این شخصیت‌ها بودند که از همان روزهای ابتدائی تحت فشار اپوزیسیون برای واکنش نشان دادن نسبت به اتفاقات رخ داده قرار گرفته بودند.

طبعا در چنین فضایی، برخی چهره‌های هنری و ورزشی متاثر از فشارها و تحت‌تاثیر اخبار بعضا نادرست موضع‌گیری‌هایی داشتند. حالا با گذر از روزهای ناآرامی و آرام شدن فضای کشور نباید این نکته را فراموش کرد که اپوزیسیون خارج‌نشین همچنان به‌دنبال تعمیق اختلافات موجود در میان گروه‌های مختلف است.

اگرچه در مورد خطاهای مخرب توقع برخورد نیز وجود دارد اما حد برخوردها باید منطقی باشد و باعث نشود هنرمندان و ورزشکاران در اثر طردشدگی به دام پهن‌شده توسط اپوزیسیون پناه ببرند. لازم است با گسترش تعاملات با هنرمندان در جهت کاهش اختلافات و شکاف‌های برساخته شده حرکت کرد و تلاش اپوزیسیون برای ایجاد نزاع‌های اجتماعی مخرب را به شکست کشانید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: