کد خبر: ۹۵۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۱۸
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرزهای شرقی کشور دارد.

نماینده شیراز در مجلس: مرزها کنترل نشود احتمال وقوع وقایع شاهچراغ را در اماکن عمومی می دهیم/ مرزهای شرقی کشور دیوارگذاری شودبه گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران: نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرزهای شرقی کشور دارد.

علیرضا پاک فطرت گفت: یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی افتد اگر اینگونه باشد ولی همچنان در مرزهای شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است. دشمن و داعش به هیچ چیزی رحم نمی کند و به هر اجتماعی حمله می کند اینکه اجازه دهیم وارد کشور شوند و اسلحه هم بیاورند برای ما زشت است و در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی ادامه داد: وظیفه وزیر کشور است که بودجه بگیرد و مرزهای شرقی کشور را یکبار برای همیشه دیوارگذاری کند. مجلس نیز آمادگی کمک در این زمینه را دارد. اگر هرسال ۵۰کیلومتر مرزها را دیوارگذاری کرده بودند این اتفاقات نمی افتاد باید هرکسی هم‌بدون پاسبورت وارد کشور می شود را از کشور خارج کنند.

پاک فطرت گفت: توجه داشته باشیم که در این اتفاق بهترین ها شهید شدند و قداست حرم ها از بین رفت و در شهری اتفاق افتاده است که شهر توریستی است بخشی از اقتصاد این شهر با صنعت توریسم است و قطعا خارجی ها نگاه می کنند وقتی چنین اتفاقی می افتد دیگر تمایلی به حضور در ایران ندارند و تقریبا اقتصاد این شهر فلج می شود.

وی خاطر نشان کرد: این مسئله به امنیت استانی ربطی ندارد و مرزها باید کنترل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: