کد خبر: ۹۵۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۱۴۶
مهندسی خیال1- خیال، یکی از میدان‌های کنش آدمی است. خیال این توان را دارد بدون آ‌نکه در عالم واقع اتفاقی بیفتد ، زمان و زمین را صید کند.
یکی از بزرگ‌ترین شیرین‌کاری‌های رسانه‌های دشمن «مهندسی وهم و مدیریت خیال» کسانی است که سر آشتی با ملت ندارند و خواب براندازی را می‌بینند.رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری آقای رئیسی فرمودند :
 تغایرهای موهوم را با نگاه‌های ملاطفت‌آمیز و وفاق آمیز تضعیف کنید و  از تأثیرگذاری آن‌ها درحرکت جامعه جلوگیری نمایید.
2- یکی از احکام مهندسی خیال در رسانه‌های دشمن این است که می‌گویند:
 الف- تند تند دروغ بگو و منتظر پاسخ طرف مقابل نمان.
ب- شلیک کن و رد شو.
ج- سریع شبهه بینداز ، تا فرد مقابلت سرگرم اثبات دروغ بودن حرف توست، تو سه ، چهار شبهه و دروغ دیگر در فضای مجازی رها کن.
3- دروغ را آن‌قدر محکم بگو کسی در آن شک نکند. طوری بگو که شنونده اصلا نیازی به پرس‌وجو برای کشف حقیقت حس نکند.او را در خیالات خودساخته و خودبافته اسیر کن تا گوش و چشم خود را بر روی حقیقت ببندد.او باید به این باور برسد که آنچه شنیده یا آنچه به او نشان داده‌شده عین واقع است و اصلا جای بحث‌وجدل و گفت‌وگو نیست.
4- آمریکایی‌ها در «مدیریت خیال» به «گله‌داری گرگ‌ها» رسیده‌اند. آن‌ها با فریب و نیرنگ و دروغ‌پردازی گرگ‌هایی را آموزش داده‌اند مانند منافقین که 17 هزار نفر از عزیزترین و پاک‌ترین و مؤمن‌ترین انسان‌های شریف و انقلابی ایران اسلامی را به خاک و خون کشیده‌اند.آمریکایی‌ها داعش را براساس نمونه‌کار منافقین پدید آوردند و آن را به جان ملت‌های مسلمان انداختند. آمریکایی‌ها در حوزه فرهنگ به فریب کسانی روی آوردند که روزگاری در سکوی هدایت مردم به‌سوی نور بودند. آن‌ها از سلبریتی‌ها روباهانی تربیت کردند که حتی خود را فریب می‌دهند.این جماعت‌ تحت راهبرد گله‌داری گرگ‌ها بیش ازچهار دهه است در اقیانوس «خیال» و «وهم» غوطه‌ورند و برای بازگشت آمریکا سال شماری، ماه‌شماری و اخیرا روزشماری می‌کنند.
5- انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در پایان سال جاری در دستور کار نظام است. دشمن به تنها چیزی که فکر می‌کند ضربه به جمهوریت نظام و بی‌رونق کردن انتخابات و تحریم آن است. هفته گذشته اولین گام انتخابات با پیش‌ثبت‌نام نامزدها برداشته شد. نزدیک به 49 هزار نفر برای ورود به مجلس آمادگی خود را اعلام کردند. این میزان 3 برابر نامزدهای دوره قبل است.
گروه‌ها و احزاب سیاسی و نامزدهای مستقل به میدان آمده‌اند تا شروع خوبی را با یک انتخابات رقابتی و با مشارکت بالا کلید بزنند. این رویکرد با خیالات آمریکا و دشمنان انقلاب برای تحریم انتخابات جور درنمی‌آید.
6- دشمنان قسم‌خورده انقلاب کسانی هستند که هم با «اسلامیت» نظام و هم «جمهوریت» نظام مسئله دارند. آن‌ها غرب‌زده‌هایی هستند که گرفتار دام «مدیریت و مهندسی خیال» در اردوگاه ارتش رسانه‌ای غرب هستند.
امام خمینی چه خوب آن‌ها را شناخته بود و همواره هشدار می‌داد :
«تا غرب‌زده‌ها اصلاح نشوند شما به استقلال نمی‌رسید این‌ها نمی‌گذارند ما روی پای خود بایستیم.»(امام ره : 7 آبان 58)
7- جماعتی از این غرب‌زده‌ها متأسفانه امروز زیر بیرق اصلاحات جمع شده‌اند و درصددند بن‌بست‌های آمریکا در مداخله در امور داخلی ایران و انتخابات آینده را باز کنند.
آن‌ها تکنسین مهندسی خیال هستند با رسانه‌های دشمن هم‌نوایی و هم‌صدایی می‌کنند. باید مراقب بود از یک سوراخ
 10 بار گزیده نشویم.
8- سیدحسن نصرالله در سالگرد گرامی داشت پیروزی جنگ 33 روزه گفت :«در جنگ بعدی رژیم صهیونیستی به عصر حجر بازمی‌گردد. تمام مقرهای نظامی، پایگاه‌های هوایی، تلمبه‌خانه‌های آب ،
 نیروگاه‌های برق ، پالایشگاه‌های نفت و گاز و بنزین و آمونیاک همچنین نیروگاه دیمونا زیر ضربات موشک‌های نقطه‌زن خواهد بود. در جنگ با محور مقاومت چیزی به نام اسرائیل باقی نخواهد ماند.» این رجزخوانی شجاعانه در پاسخ به تهدید وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس که گفته بود درجنگ بعدی لبنان را به عصر حجر بازمی‌گردانیم، صورت گرفت باید دید دو طرف درگیری در کدام وادی تخیل و توهم سیر می‌کنند. نتایج جنگ 33 روزه نشان داد دشمن در وادی خیال سیر می‌کند.
رام بن باراک، عضو کنست رژیم صهیونیستی به‌هم‌ریختگی و بحران درونی رژیم صهیونیستی را این‌طور ترسیم کرده است : « ما روی صخره و سراشیبی سقوط نیستیم ما در حال حاضر به کف پرتگاه سقوط کرده‌ایم و در حال فروپاشی هستیم»!
تحولات منطقه و جهان در عبور از پیچ تند تاریخ معاصر نشان خواهد داد که چه کسانی در خیالات خود غوطه‌ورند و چه کسانی با واقعیت‌ها آن‌هم در بستر مقاومت درحرکت روبه‌جلو موفق عمل خواهند کرد.
نویسنده: محمدکاظم انبارلویی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: