کد خبر: ۹۵۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
تعداد بازدید: ۵۶۷
خبرگزاری تسنیم از تیراندازی در حرم شاهچراغ خبر داد.

به گزارش خبرداغ، خبرگزاری تسنیم از تیراندازی در حرم شاهچراغ خبر داد.

تروریست ها در حمله امروز به شاهچراغ دو نفر بودند/ یکی از آنها دستگیر شده و دیگری فعلا متواری است.

در عملیات تروریستی امروز در شاهچراغ شیراز تعداد تروریست‌ها دو نفر بوده‌اند که تلاش کرده‌اند از باب المهدی وارد حرم شوند.

این تروریست‌ها در ادامه به سمت افراد حاضر در ورودی تیراندازی می‌کنند. یکی از تروریست‌ها تاکنون دستگیر شده و فرد دیگر فعلاً متواری است.

 

تسنیم مدعی شد:تیراندازی در حرم شاهچراغ/ خبر اولیه از شهادت ۲ تن از خادمان + عکس

به گزارش خبرآنلاین نخستین حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز درعصر ۴ آبان ۱۴۰۱ رخ داد. در نتیجه این حمله ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند.  ساعتی پس از این حمله، داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را پذیرفت.  

طبق گفته شاهدان عینی به خبرنگار ایرنا، تروریست ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفتند و از در ۹ دی وارد شدند و خادم‌ها و زوار آن ورودی را به رگبار بستند. طبق یک‌سنت قدیمی شب‌های پنجشنبه بسیاری از مردم شیراز برای زیارت به حرم شاهچراغ می‌روند. نیروهای ناجا همزمان دوتروریست را دستگیر کرده‌اند و یکی از تروریست‌ها متواری شده است.

درحالی که نورنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی، از شهادت ۱۵ هموطن در این حادثه خبر داده بود معاون امنیتی استاندار فارس اعلام کرد، بر اساس آمار دریافتی او ، تاکنون، ۱۳ شهید و ۴۰ مجروح از این حادثه تروریستی گزارش شده است. او اعلام کرده تا ساعات آینده آمار دقیقتر این حادثه تلخ را منتشر خواهد کرد.

در گزارش دیگری خبرگزاری خبرآنلاین اعلام شد در تاریخ ۱۷-۰۴-۱۴۰۲ حکم اعدام دو متهم پرونده «حمله تروریستی به حرم شاهچراغ»سحرگاه ۱۷ تیر ماه در یکی از خیابان‌های شیراز اجرا شد. 

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد، این رخداد را «تروریستی» توصیف کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: