کد خبر: ۹۵۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۰
چندی پیش خریداران فروشگاهی در ماساچوست آمریکا با پلیس تماس گرفته و گزارش وجود یک مار بوآ در فروشگاه را دادند. این مار موجب نگرانی افراد بسیاری شده بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، چندی پیش خریداران فروشگاهی در ماساچوست آمریکا با پلیس تماس گرفته و گزارش وجود یک مار بوآ در فروشگاه را دادند. این مار موجب نگرانی افراد بسیاری شده بود.

نادیا زکالوند: دپارتمان پلیس شهر لکسینگتون در ایالت ماساچوست پیام هشداری به اهالی این شهر مبنی بر وجود مار بوآی سرگردان در فروشگاهی واقع در مرکز شهر ارسال کرد. اما بعد از بررسی‌های پلیس، مشخص شد این مار، حیوان خانگی بوده و صاحبش آن را با خود به فروشگاه آورده بود و برخی از خریداران به‌اشتباه فکر کردند که مار آزادانه می‌چرخد.

درواقع صاحب مار بوآ، حیوان خانگی خود را به مردم نشان می‌داد و آن را روی زمین می‌گذاشت تا هر کس می‌خواهد بتواند از آن عکس بگیرد. به همین دلیل برخی از خریداران تصور کردند، مار بدون صاحب است و از دیدن آن وحشت کردند.

ماری که مردم را ترساند، حیوان خانگی مردی بود/ عکس

از طرفی، جوانانی که از این مار عکس گرفته بودند، تصاویر آن را در شبکه‌های اجتماعی قرار دادند و موجب نگرانی والدین شدند و این ترس و نگرانی با دریافت پیام هشدار پلیس هم بیشتر شد.

پلیس لکسینگتون بعد از پی بردن به موضوع اصلی، به مردم شهر اطمینان داد که این مار در اسارت است و خطری آنها را تهدید نمی‌کند.

منبع:

upi

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: