کد خبر: ۹۵۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۴۸۹
مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در حال حاضر سامانه my.medu.ir در دسترس است اعلام کرد که بتدریج دسترسی به این سامانه از طریق اینترنت همراه اول و ایرانسل میسر خواهد شد.

چرایی اخلال در سامانه آموزش و پرورش/ کنکوری‌ها نگران تایید سوابق تحصیلی نباشندبه گزارش خبرداغ ، سجاد سیاح در گفت‌وگو با ایسنا، درباره چرایی اختلال در  سامانه my.medu.ir، اظهار کرد: حدود یک ساعت و نیم است که سیستم با 850 هزار کاربر و قریب به 5 میلیون کاربر آنلاین مواجه شده و این همزمانی باعث ایجاد اختلالاتی شد و سیستم را با مشکل مواجه کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سامانه my.medu.ir در دسترس است، افزود: در حال حاضر سایت در دسترس است و به مرور برای رِنج‌های مختلف اینترنتی و اینترانتی باز می‌شود. در حال آوردن رِنج همراه اول و ایرانسل به مدار هستیم و آرام آرام رِنج آی پی های مختلف را به مدار می‌آوریم.

سیاح خاطر نشان کرد: داوطلبانی که برای تایید سوابق تحصیلی خود باید به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند، نگران نباشند. الان سایت در دسترس است و کم کم تمام رِنج‌های اینترنتی و اینترانتی به مدار می‌آیند.

به گزارش ایسنا، داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲، تا پایان امروز چهارشنبه چهارم مرداد فرصت دارند تایید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود را اعلام کنند.

در این راستا داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ باید با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir و انتخاب گزینه «ساهت»، نسبت به تایید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: