کد خبر: ۹۵۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۹۷
رئیس پارلمان کریمه گفته است حادثه‌ای که در پل کریمه روی داد ناشی از "حمله" بوده است. پیشتر فرماندار منطقه‌ بلگورود اعلام کرده بود که در جریان حادثه تصادف در پل کریمه یک دختربچه زخمی شده و والدین وی فوت کردند. همچنین رسانه‌ها می‌گویند که بخشی از پل تخریب شده است.

حمله به پل کریمه/ کی یف عامل حمله بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس پارلمان کریمه گفته است حادثه‌ای که در پل کریمه روی داد ناشی از "حمله" بوده است. پیشتر فرماندار منطقه‌ بلگورود اعلام کرده بود که در جریان حادثه تصادف در پل کریمه یک دختربچه زخمی شده و والدین وی فوت کردند. همچنین رسانه‌ها می‌گویند که بخشی از پل تخریب شده است.

مقامات حامی روسیه در کریمه می‌گویند که پل کریمه توسط "رژیم تروریستی" کی‌یف مورد حمله قرار گرفته اما خط آهن آن آسیبی ندیده است.

رسانه‌های اوکراینی هم به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند که حمله به پل کریمه عملیات ویژه نیروی دریایی و سرویس امنیت اوکراین بوده است.

"ولادیمیر کنستانتینف"، رئیس پارلمان کریمه درباره حادثه روی داده بر روی پل منطقه گفت: شب گذشته رژیم تروریست کی‌یف یک جرم جدید مرتکب شد و آن حمله به پل کریمه بود.

وی ادامه داد: مقام‌های کی‌یف شاید ندانند که بخش عبور و مرور پل کاملا یک منطقه غیرنظامی است اما این مساله هرگز باعث توقف تروریست‌ها نشده و نمی‌شود.

این مقام مسئول منطقه کریمه گفت: آنها را می‌توان فقط با محروم کردن از توانایی فیزیکی‌شان برای انجام چنین حملاتی و همچنین با در نظر گرفتن اقدامات تلافی جویانه برای چنین حملاتی متوقف کرد. خط راه آهن پل تخریب نشده، کریمه به وسیله یک کریدور زمینی در شمال به روسیه متصل می‌شود و شبه جزیره کریمه منزوی نیست.

پیش از این فرماندهی عملیاتی بلگورود اوایل امروز (دوشنبه) اعلام کرد، در پی وقوع "تصادف رانندگی" بر روی پل کریمه یک کودک زخمی شده و  شرایط وی تا حدی وخیم است. مرکز بهداشت منطقه‌ای کراسنودار روسیه نیز تایید کرد که یک دختربچه زخمی شده و والدین او در این تصادف کشته شده‌اند.

"ویاچسلاو گلادکف"، فرماندار بلگورود نیز امروز در تلگرام خود نوشت، یک دختربچه در این تصادف زخمی شده اما والدینش کشته شدند.

وی ادامه داد: ما امروز صبح را با خبر تصادف رانندگی بر روی پل کریمه آغاز کردیم. ویدئویی در اینترنت دیدیم که مربوط به تصادف رانندگی بر روی این پل است. اطلاعات حاصله به این شرح است؛ یک دختربچه با جراحت‌های نسبتا وخیم و والدینی که جان سالم به در نبردند. اگر پزشکان اجازه دهند، به سرعت او را به بیمارستان منطقه‌ای بلگورود منتقل می‌کنیم.

این در حالیست که چندین رسانه امروز گزارش دادند که بخشی از پل کریمه آسیب دیده و بخش دیگری هم ویران شده است.

"سرگئی اکسنف"، رئیس منطقه‌ای کریمه نیز در تلگرام نوشت، عبور و مرور بر روی پل به دلیل وضعیت اضطراری ایجاد شده، متوقف شده و به مردم تاکید کرد تا از عبور و مرور بر روی پل اجتناب کنند. به گفته او، تردد امروز از سر گرفته می‌شود.

وی همچنین ادامه داد، مجریان قانون در حال انجام تحقیقات برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل وقوع این تصادف بر روی پل کریمه هستند.

خبر مربوط به وقوع حادثه بر روی پل کریمه در حالی منتشر شده که "الکساندر سیرسکی"، فرماندهی نیروهای زمینی اوکراین شب گذشته در رسانه‌های اجتماعی نوشته بود "لالایی برای اشغالگران آماده می‌شود."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: