کد خبر: ۹۵۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۶۸
آمارها نشان می دهد که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی (۲۰۲۳)، بیش از ۳۹ هزار نفر در هلند جان خود را از دست داده‌اند و این افزایش آماری، همزمان با موج گرما در این کشور گزارش شده است.

افزایش ۵ درصدی مرگ و میرها در این کشور در پی موج گرمابه گزارش خبرداغ ، ایسنا به نقل از ندرلندتایمز : آمارها نشان می دهد که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی (۲۰۲۳)، بیش از ۳۹ هزار نفر در هلند جان خود را از دست داده‌اند و این افزایش آماری، همزمان با موج گرما در این کشور گزارش شده است.

کارشناسان می‌گویند: تعداد مرگ و میرها ۱۹۰۰ نفر یا ۵ درصد بیشتر از پیش‌بینی‌ها برای این بازه زمانی بوده است.

در سه هفته ژوئن (ماه گذشته میلادی)، مرگ و میر بیش از حد در بین افراد تحت مراقبت‌های پزشکی طولانی و سالمندان مشاهده شده است.

دما بیش از ۳ درجه بالاتر از حد معمول بوده و در چنین شرایطی سالمندان و افرادی با سیستم ایمنی ضعیف در برابر گرما به مراتب آسیب‌پذیرتر هستند.

کارشناسان آماری این کشور همچنین خاطرنشان کردند که ژوئن ۲۰۲۳، گرمترین ماه ژوئن از زمان آغاز اندازه‌گیری دمای هوا از سال ۱۹۰۱ در هلند بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: