کد خبر: ۹۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۹
‌ظهر شنبه به قاضی وحید ناصری، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختر نوجوانی به طرز مشکوکی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت جان باخته است.

مرگ اسرارآمیز دختر ۱۳ساله در بیمارستان / مادر او در این حادثه دخالت دارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از همشهری : ‌ظهر شنبه به قاضی وحید ناصری، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختر نوجوانی به طرز مشکوکی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت جان باخته است.

تحقیقات نشان می‌داد که زن و مردی جوان، پیکر بی‌جان دختر جوان را به اورژانس بیمارستان انتقال دادند و مدعی شدند در استخر خفه شده است. آنها ادعا کردند که دایی و خاله دختر نوجوان هستند و پای پرونده شماره موبایلشان را نوشتند. از سوی دیگر تلاش پزشکان برای احیای دختر نوجوان که علائم حیاتی نداشت، انجام شد اما بی‌فایده بود و او برنگشت.

وقتی پزشکان به سراغ بستگان دختر نوجوان رفتند تا گزارش فوت وی را به آنها اعلام کنند متوجه شدند که زن و مرد جوان از بیمارستان فرار کرده‌اند. حتی شماره‌ای که در پرونده نوشته بودند اشتباه بود.

درحالی‌که گزارش این حادثه مرموز به پلیس اطلاع داده شده بود، مردی هراسان خودش را به بیمارستان رساند و مدعی شد که پدر دختر نوجوان است. او گفت شخصی با وی تماس گرفته و گفته حال دخترش بد شده و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است. مرد جوان وقتی شنید دخترش جان باخته، ‌شوکه شد و گفت:من و همسرم مدتی قبل از یکدیگر جدا شدیم و حضانت دخترم با من بود. آخرین بار ۳‌ماه قبل همسر سابقم، ‌به‌دنبال دخترم آمد تا چند روز پیش او باشد. از آن پس هر دو به طرز مشکوکی غیبشان زد و دیگر از آنها خبری نداشتم تا اینکه امروز شنیدم دخترم در بیمارستان بستری شده است. نمی‌دانم چه بلایی بر سر دخترم آمده و از مقصران مرگ او شکایت دارم.

به دستور بازپرس جنایی، جسد دختر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شده تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود. از سوی دیگر تحقیقات برای شناسایی مادر دختر جانباخته ادامه دارد تا اسرار این پرونده رازگشایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: