کد خبر: ۹۵۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۸۲
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است در خصوص ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، بالا بردن ارزش پول ملی و کمک به معیشت مردم در لایحه برنامه هفتم توسعه با اولویت برنامه ریزی صورت گیرد.

کاظمی: ارتقای جایگاه اقتصادی کشور باید از محورهای برنامه هفتم توسعه باشدبه گزارش خبرداغ ، حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، درباره اولویت هایی که در لایحه برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: مهم ترین موضوعی که امروز جامعه را رنج می دهد، مسائل اقتصادی است. باید یک برنامه پنج ساله اقتصادی برای برون رفت از این فشارهای معیشتی و اقتصادی بر مردم در لایحه برنامه هفتم توسعه پیش بینی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: برنامه پنج ساله یک نقشه برای پنج سال آتی کشور است. پنج بودجه سالیانه نیز با محوریت برنامه پنج ساله نوشته می شود لذا لازم است در خصوص ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، بالا بردن ارزش پول ملی و کمک به معیشت مردم در لایحه برنامه هفتم توسعه با اولویت برنامه ریزی صورت گیرد.

نمانیده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از طرف دیگر شوراها یک مجالس محلی به شمار می روند ما هرچه بتوانیم اختیارات شوراها را افزایش داده و مردم را در اداره امور شهر و روستای خود مشارکت دهیم، قطعا به تحکیم نظام سیاسی کشور کمک خواهد کرد. این موضوع نیز در لایحه برنامه هفتم باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: