کد خبر: ۹۵۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۴۴۶
خبرها حکایت از آن دارد که جلسات برخی نمایندگان مجلس با هدف رأی‌آوری و جلب آرا در حوزه‌های انتخاباتی آغاز شده است.

روزنامه دولت علیه نمایندگان مجلس/ جلسات داغ انتخاباتی برگزار می کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران :خبرها حکایت از آن دارد که جلسات برخی نمایندگان مجلس با هدف رأی‌آوری و جلب آرا در حوزه‌های انتخاباتی آغاز شده است.


آنطور که خروجی رسانه‌ها نشان می‌دهد برخی نمایندگان حتی در مسائلی که اساساً مسئولیتی در قبال آن ندارند و در فرصت باقیمانده از دوره نمایندگی احتمالاً مجالی برای رسیدگی به آن موضوع نخواهند داشت، به برگزاری نشست با افراد مختلف اقدام کرده‌اند.
این درحالی است که همزمان جریان‌های مختلف سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب نیز گعده‌های انتخاباتی خود را برپا کرده اند. رسانه های محلی نیز این روزها به جایی برای انتشار مطالب کسانی تبدیل شده که احتمالاً قصد دارند از استان‌های مختلف خود را در معرض رأی مردم قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: