کد خبر: ۹۵۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۲۳۷
وزیر آموزش و پرورش گفت: این راهکار پیش بینی شده که دانش آموزان ممتاز بتوانند در زمینه تدوین کتب درسی با وزارت آموزش و پرورش همکاری کنند.

وزیر آموزش و پرورش: از نظرات دانش‌آموزان ممتاز در تدوین کتب درسی استفاده می‌شودبه گزارش خبرداغ ، رضامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با  فارس، در پاسخ به این سوال که آیا از نظرات دانش آموزان در بحث بازنگری و تدوین کتب درسی استفاده خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: حتما این اتفاق رخ خواهد داد. البته فعلا این راهکار پیش بینی شده که دانش آموزان ممتاز بتوانند در این زمینه با وزارت آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی با اشاره به نقش استفاده از نظرات نوجوانان و دانش آموزان در وزارت اموزش و پرورش اظهار داشت: کارگروه ملی نوجوانی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش در مورد گنجاندن موارد مربوط به سواد رسانه‌ای در کتب درسی هم گفت: سرفصل‌های مربوط به سواد رسانه‌ای در کتب درسی آمده است.

به گزارش فارس، بحث بازنگری کتب‌های درسی یکی از خبرهایی بود که وزیر پیشین آموزش و پرورش از آن خبر داد و تاکید کرد که بازنگری کتاب‌های درسی در کشور و به طور منطقی در حال انجام بوده و تا سال ۱۴۰۳ این مهم به درستی اجرایی خواهد شد. 

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: