کد خبر: ۹۵۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۳۶۹
وزیر علوم گفت: جامعه فرهیخته دانشگاهی در بحث رعایت قانون می بایست پیشتاز و علمدار کشور بوده و تاکنون هم اینگونه بوده است.

زلفی‌گل: جامعه دانشگاهی در رعایت قانون پیشتاز و علمدار کشور استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدعلی زلفی گل صبح امروز (چهارشنبه 31 خرداد) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات اخیر دانشگاه هنر اظهار کرد: جامعه را با قانون باید اداره کرد و جامعه فرهیخته دانشگاهی در بحث رعایت قانون می بایست پیشتاز و علمدار کشور بوده و تاکنون هم اینگونه بوده است.

وی ادامه داد: دانشجویان ما در هنگام حضور مسئولان در دانشگاه تاکید آن‌ها بر رعایت قانون اساسی و قانون برنامه های توسعه است و خود جامعه دانشگاهی هم قانون را رعایت خواهد کرد و این انتظار را از آنها را داریم.

وزیر علوم درباره اینکه اگر در دانشگاه‌ها هنجارشکنی شود چه اقدامی خواهید کرد یادآور شد: به صورت قانونی پیگیری خواهد شد و اصلاحاتی انجام خواهیم داد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: