کد خبر: ۹۵۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۲۱۸
محمد باقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در حکمی سید علی آقا زاده را به عنوان معاون امور استان‌های این حزب منصوب کرد تا فعالیت‌های این حزب در استان‌ها را تقویت کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمد باقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در حکمی سید علی آقا زاده را به عنوان معاون امور استان‌های این حزب منصوب کرد.

نوبخت در این حکم از مسئول جدید امور استان‌های حزب اعتدال و توسعه خواسته که فعالیت‌های این حزب را در استان‌‌ها گسترش داده و جذب و ساماندهی نیروهای استانی را سامان ببخشد.

 

حزب اعتدال و توسعه در سال ۱۳۷۸ تأسیس شد و حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق و چندین تن از اعضای دولت او از جمله محمود واعظی، محمدباقر نوبخت، محمدرضا نعمت‌زاده، اکبر ترکان و مجتبی زینی‌وند در دولت  از اعضای این حزب‌اند. در حال حاضر محمدباقر نوبخت دبیرکل این حزب است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: