کد خبر: ۹۵۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۱۰
رئیس پلیس فتا پایتخت از برخورد پلیس با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی ظرف هفته گذشته خبرداد.

کشف بیش از چهل میلیون داروی غیرمجاز از انبارهای مجازیبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران : رئیس پلیس فتا پایتخت از برخورد پلیس با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی ظرف هفته گذشته خبرداد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار کرد: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی وطی رصدهای اطلاعاتی از ارتباطات چرخه توزیع غیرمجاز دارو توسط مجرمین و بکارگیری اقدامات فنی، تیم‌های متعددی که در قالبیک شبکه مرگ بار مسئولیت توزیع گسترده در سراسر کشور را داشتند شناسایی شدند.

وی با اشاره به فروش دارو توسط این شیادان در بازارهای سیاه مجازی با قیمت‌های نجومی تصریح کرد: پلیس همه توان خود را برایبرخورد قاطع با سودجویانی که در این شرایط با فرصت طلبی فقط به فکر منافع خود هستند گذاشته است، در این پرونده نیز کارشناسانپلیس فتا با اقدامات شبانه روزی و تلاش‌های بی وقفه، پس از تشریفات قضایی و شناسایی محل اختفای متهمین، موفق به دستگیری هردو نفر مجرم شدند.

سرهنگ داود معظمی گودرزی بیان کرد: در بررسی انبار غیرمجاز متعلق به این افراد بیش از بیست و دو میلیون عدد از داروهای کمیاب ونایاب که مورد نیاز روند درمانی بیماران بود کشف شد و در مجموع طی عملیات‌های متعدد پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درهفته گذشته چهار نفر در قالب دو تیم مجزا دستگیر و بیش از چهل و دو میلیون عدد داروی غیرمجاز کشف گردید.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه تعداد زیادی از این داروها در شرایط نامطلوب و غیراستاندارد نگهداری می‌شدند و یاتاریخ مصرف گذشته بودند افزود: مجرمین فرصت طلب فقط به فکر منفعت خود هستند و نه تنها مشکلات هموطنان بیمار کوچکتریناهمیتی برای آن‌ها ندارد بلکه با سوءاستفاده از هویت شهروندان اقدامات مجرمانه خود را پیش می‌برند، پلیس نیز بنا بر وظیفه ذاتی خودو مطابق قانون با افرادی که جان مردم را بازیچه اهداف شوم خود قرار می‌دهند برخورد خواهد کرد.

سرهنگ معظمی گودرزی به شهروندان توصیه کرد: به هشدارهای پلیس توجه کنند و داروهای موردنیاز خود را از طریق مراکز درمانیمورد تایید و داروخانه‌های معتبر تهیه کنند و درصورت مشاهده هرگونه موضوع مشابه و موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های سایبریبه شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir. با ما در میان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: