کد خبر: ۹۵۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۲۸۲
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران: مردم در شرایط اقتصادی کنونی باید بتوانند در حمل و نقل عمومی‌ احساس آرامش داشته باشند
چه کسی حاضر است به جای تویوتای 2020، پراید صفر سوار شود؟به گزارش خبرداغ، مهدی پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به ارائه گزارش حمل و نقلی جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:
 
از زمانی که قرار شد ۲ هزار اتوبوس در اختیار تهران قرار گیرد، اعلام کردیم که خودروسازان داخلی نمی توانند این تعداد، را آماده و در اختیار شهرداری قرار دهند.
 
باید برخی از این اتوبوس‌ها را وارد کنیم، گرچه ممکن است که مافیای قدرت و ثروت مقابل این‌موضوع بایستند اما واردات ضروری است.
 
بودجه لازم برای تهیه اتوبوس و واگن در اختیار شهرداری قرار داده شده است، شورای شهر بودجه تخصیص داده، اما اگر شهرداری نتواند اتوبوس و واگن قطار تهیه کنند، تلاش بدون اتوبوس و واگن مترو ارزشی برای ما ندارد. 
 
در گزارش معاون شهردار از اورهال ۲۰۳ واگن مترو صحبت شد، این تعداد ناکافی است و باید این تعداد را حداقل به ۴۰۰ واگن برسانند تا مردم بتوانند استفاده کنند.
بیشتر بخوانید: 
 
مردم در شرایط اقتصادی کنونی باید بتوانند در حمل و نقل عمومی‌ احساس آرامش داشته باشند، در حال حاضر ما شرمنده مردم هستیم .
 
ایرادی ندارد که اتوبوس‌هایی از برندهای معروف بنز و مان که کیفیت مناسبی دارند و کمتر از چند سال ساخت هستند و دارای استاندارد یورو ۵ هستند، به تهران وارد شوند.
 
امروز چه کسی حاضر است تویوتای ۲۰۲۰ را سوار نشود و به جای آن حاضر شود که پراید صفر سوار شود.
 
دولت نیز باید نسبت به این قضیه با مردم همراهی داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: