کد خبر: ۹۵۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۴
به منظور تبیین قانون حمایت از جوانی جمعیت و تحکیم بنیان‌های خانواده، همایش روز ملی جمعیت با حضور مدیرعامل و کارکنان صندوق در سراسر کشور به صورت ارتباط تصویری و دورسخنی برگزار شد.

همایش روز ملی جمعیتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، دکتر علیرضا زاهدیان سخنران این همایش با تشریح آمار و نمودارهای رشد جمعیت در سالهای اخیر کشور به تبیین این قانون پرداخت.

او گفت: جوانی جمعیت و تحکیم بنیان‌های خانواده برای آینده کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوانی مصوب شده است تا از خانواده‌ها و جمعیت جوانی به صورت ویژه حمایت شود.

زاهدیان با بیان اینکه شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» یکی از سیاست‌های نظام سلطه برای کاهش جمعیت و به تبع آن کاهش قدرت کشور‌ها بوده است گفت: با توجه به جمعیت رو به پیری، قانون جوانی جمعیت باید به خوبی تبیین شود تا آینده کشور با مشکل نیروی جوان روبرو نشود.

او با تاکید کرد بر اینکه باید حس مسئولیت‌پذیری در بین جوانان ایجاد شود تا نسبت به تشکیل خانواده اهتمام ویژه‌ای داشته باشند گفت: یکی از مولفه‌هایی که در روند کاهش جمعیت تاثیر گذاشته است، مسئولیت‌گریزی به عنوان باور غالب است.

همچنین طیبی مشاور امور بانوان و خانواده صندوق کارآفرینی امید نیز گفت: در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت و با دستور مدیرعامل محترم به 80 نفر از کارکنان که از ابتدای سال 1401 تا پایان اردیبشهت ماه 1402، صاحب فرزند شده اند، مبلغ 10 میلیون تومان هدیه نقدی پرداخت شده است.

او اضافه کرد: هر کدام از همکاران که صاحب فرزند شوند، به میزان 2 ماه و 2 روز کاری، حداقل حقوق پایه به آنان اعطا می شود و همچنین در روز ملی جمعیت نیز از دو همکار صندوق که صاحب پنج فرزند بودند هدیه نقدی اعطا شد.

انتهای پیام/

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: