کد خبر: ۹۵۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۳۷۶
رضوی قرارداد ۴۸۰ هزار میلیارد ریالی مشارکت مدنی در تامین مالی، طراحی، ساخت، تکمیل و بهره‌برداری پروژه پدیده کیش در راستای اجرای مصوبه مجمع عمومی سهامداران شرکت پدیده امروز منعقد شد.

قرارداد پروژه ۴۸۰ هزار میلیاردی پدیده کیش منعقد شدبه گزارش خبرداغ ،  قرارداد ۴۸۰ هزار میلیارد ریالی مشارکت مدنی در تامین مالی، طراحی، ساخت، تکمیل و بهره‌برداری پروژه پدیده کیش در راستای اجرای مصوبه مجمع عمومی سهامداران شرکت پدیده امروز منعقد شد.

سعید ورودی، مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز، در مراسمی که در ساختمان اداری شرکت پدیده در شاندیز برگزار شد، اظهار کرد: قـرارداد مشارکت مدنی در تامین مالی، طراحی، ساخت، تکمیل و بهره‌برداری پروژه پدیده کیش جهت حفظ حقوق و غاطبه سهامداران شرکت پدیده با حمایت مدیران استانی و کشوری و پس از تصویب مجمع عمومی صاحبان سهام و هیات مدیره شرکت‌های توسعه و ابنیه و مجمع کیش امروز منعقد شد.

وی افزود: در سال رونق تولید و مهار تورم و عنایات مسئولان اجرایی و قضایی کشوری و استانی در حمایت از پروژه‌های کلان کشور و با توجه به صبر و همراهی سهامداران مردمی پدیده در به نتیجه رسیدن پروژه‌های پدیده، بعد از یک سال مذاکره و بررسی همه‌جانبه و جلسات مکرر و شبانه‌روزی قرارداد جامع مشارکت مدنی پروژه کیش با شرکت افسانه‌سازان آینده کیش منعقد شد.

ایسنا، ورودی بیان کرد: نظر به اینکه شرکت پدیده کیش در پروژه کیش قصـد جـذب سرمایه‌گذار مجری از طریق مشارکت مدنی در تامین مالی، به‌روزرسانی، تکمیـل طـرح‌هـای معماری، تاسیسات مکانیکی و برقی، طراحی فضاهای سبز، جزئیات اجرایی و معماری داخلی، اجرای عملیات ساختمانی و تکمیل و بهره‌برداری داشت و تصمیم دارد تامین قسمتی از سرمایه مـورد نیاز اجرای پروژه را بـه شـرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز واگذار کند و دیگر هزینـه‌هـای تامین مالی و نیز عملیات طراحی، نظارت، ساخت و بهره‌برداری پروژه کیش را بـه صـورت کـامـل و توامـان بـه شـرکت ثالـث واگذار نماید، به نحوی که شرکت مذکور این امکان را داشته باشـد که کـلیـه اقـدامات از بابت طراحی، کیفیت و مرغوبیت مصالح و انطباق آن با نقشه‌ها و اجـرا و برنامه زمان‌بنـدی جـامـع و مـدل‌سازی پروژه از طریق مدل اطلاعات ساختمان (BIM) و دیگر نرم‌افزارهای مورد نیاز را بـه اطـلاع شرکت بین‌المللی پدیده شاندیز کیش برساند، طی تشریفات قانونی و انتخاب شـرکت بین‌المللـی افسانه‌سازان آینـده کـیـش طـی نـامـه رسمی تـامیـن منـابـع مـالی، طراحی، اجـرا و نظارت کامل، پیگیری و احیاء مجـوزات قانونی و تکمیل پروژه پدیده کیش به این شرکت واگذار شد.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز خاطرنشان کرد: بعد از انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت افسانه‌سازان اقدامات مناسبی برای تسریع در امور انجام شده که می‌توان به کسب توافق احیاء قرارداد زمین، پروانه و مجوزات پروژه کیش، کمک به شروع فعالیت‌های عمرانی و عملیاتی شرکت در مشهد و کیش و رونق بخشیدن به معاملات سهام شرکت توسعه پدیده شاندیز در بازار فرابورس و شرکت ابنیه در بازار OTC اشاره کرد.

وی تاکید کرد: بدیهی است که به تبع آن با رفع موانـع احیاء قـرارداد کیش موانـع مربوط بـه درج نمـاد شـرکت ابنیه در بازار پایه یا توافقی شرکت فرابورس ایران نیز رفع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه شرکت‌های پدیده وی با اشاره به برخی اقدامات شرکت افسانه‌سازان آینده کیش گفت: پس از موافقت مرجع قضایی با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت افسانه‌سازان، اقدامات بسیار حائز اهمیتی طی این چند ماه صورت گرفته است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: