کد خبر: ۷۵۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۳۴۱
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه پدیده مطرح کرد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه پدیده کیش از تسهیل امور برای بازگشت رونق به فعالیت‌های سرمایه‌گذاران در جزیره خبر داد.
تسهیل امور برای رفع مشکلات سرمایه‌ گذاران در کیشبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین ا‌لملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد ابراهیم انصاری لاری در حاشیه بازدید از پروژه پدیده که با حضور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز انجام شد گفت: کارگروهی برای ساماندهی مشکلات پدیده کیش و آغاز فعالیت این پروژه تشکیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه پروژه پدیده یک مجموعه بزرگ ترکیبی شامل فضاهای گردشگری، هتل، بخش تجاری، تفریحی و پذیرایی است افزود: این پروژه به دلیل برخی مشکلات بلا تکلیف بود و در حال حاضر مدیریت جدید با شروع فعالیت در مشهد، موفق عمل کردند و پروژه کیش هم ظرف دو تا سه هفته آینده با تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات و اخذ مجوزهای لازم، فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

تسریع امور برای راه اندازی مجدد پروژه‌های نیمه کاره

انصاری لاری در ادامه با اشاره به بازدیدهای روزانه از پروژه‌های نیمه کاره و بلا تکلیف  به تلاش برای رفع مشکلات این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: وجود سرمایه‌ گذاری‌ها و پروژه‌های سرگردان و بی‌ هدف یکی از مشکلاتی است که جزیره کیش با آن مواجه است و نیاز به سامان دادن  دارد.

وی افزود: رکود عمومی اقتصادی در کشور، جزیره کیش را نیز در گیر کرد و کار فعال کردن پروژه ها با سختی بیشتری همراه شده است؛ با این وجود طی جلسات مشترکی که با سرمایه‌ گذاران و مالکان پروژه‌ها داریم در تلاش هستیم این مشکلات برطرف شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: به کارگیری روشهایی که باعث تسهیل وتسریع امور می شود، دستور کار ما در راه اندازی مجدد این پروژه‌هاست تا به نتیجه مطلوب برسیم؛ باز نگری در روش‌های صدور مجوزها، پروانه‌های ساختمان و پایان کار و فرایندهای رسیدگی به تخلفات ساختمانی از جمله اقداماتی است که در جهت سهولت و سرعت بخشی به امور در حال انجام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: