حمایت شستا از احداث کارخانه بارز لرستان / ایجاد بیش از 5هزار شغل در منطقهبه گزارش خبرداغ به نقل از  شستارسانه، در این بازدید میدانی، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، معاونین شستا، جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز و محمد خدابخشی نماینده مردم شریف الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از پروژه احداث کارخانه لاستیک سازی بارز لرستان بازدید و راههای تامین مالی این پروژه را بررسی نمودند.
ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در حاشیه این بازدید یکی از مزیت های شرکت شستا را سرمایه گذاری و بهره وری از ظرفیت های منطقه ای دانست و بر لزوم توجه به تولیداتی که هم نیاز کشور را برآورده می‌کند و هم از واردات کالا جلوگیری می نماید، تاکید کرد.
مدیرعامل شستا با اشاره به اقدامات موثر گذشته خواستار ارائه برنامه تامین مالی پروژه شد و اظهارداشت: ظرفیت این پروژه تولید 8 هزار حلقه معادل 50 هزار تن تایر رادیال است . شستا از احداث هر چه سریعتر این پروژه حمایت می کند.
وی با تمجید از گروه صنعتی بارز بعنوان نامی آشنا و شناخته شده برای همه ملت ایران گفت؛ در این مجموعه در بخش های مختلف بیش از 30 درصد لاستیک کشور را تولید می کنیم و امیدوار هستیم در سال جاری گام های مناسبی در جهت اجرایی شدن احداث این کارخانه برداشته شود.
در ادامه جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز با تشریح روند اجرایی این پروژه گفت :برای سرعت بخشی به احداث این کارخانه سه فاز اجرایی در نظر گرفته خواهد شد که در فاز اول ۱۵ هزار تن تایر تولید خواهد شد .
در ادامه ایشان دستور مدیرعامل شستا برای بکارگیری کارگران بومی تقدیر و از خدابخشی نماینده الیگودرز برای پیگیری ها ی مستمر برای تامین مالی این پروژه تشکر نمود.
لازم به ذکر است احداث این پروژه منوط به تامین مالی صندوق توسعه ملی و شستا است که موافقت های اولیه آن اخذ شده است احداث کارخانه بارز لرستان بصورت مستقیم 850 و بصورت غیر مستقیم تا 5000 شغل برای منطقه ایجاد می نماید.