احداث یکی از مجهزترین کارخانه های تایر کشور در شهرستان الیگودرزبه گزارش خبرداغ به نقل از  شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و هیئت همراه در اولین برنامه خود در شهرستان الیگودرز به دعوت نماینده مردم شریف الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، در وبینار بررسی اشتغال این شهرستان شرکت کرد.
مدیرعامل شستا در دیدار با محمد خدابخشی ضمن تاکید بر اهمیت پروژه بارز لرستان ابراز امیدواری نمود که به واسطه سرمایه گذاری این شرکت در این منطقه یکی از مجهز ترین و پیشرفته ترین کارخانه های تایر کشور احداث و گروه صنعتی بارز بتواند نقش عظیمی در توسعه پایدار این منطقه ایفا نماید.
در این وبینار جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز ضمن اشاره به موافقت های اصولی سرمایه گزاری ارزی و ریالی مورد نیاز این پروژه از آمادگی این گروه برای احداث کارخانه بارز لرستان خبر داد و از اشتغال زایی بیش از ۸۵۰ نفر بطور مستقیم و دو هزار نفر بصورت غیر مستقیم این پروژه خبر داد.
محمد خدابخشی نماینده مردم محترم شهرستان الگودز در مجلس شورای اسلامی از حضور مدیرعامل شستا و هیئت همراه و همچنین مدیران گروه صنعتی بارز تشکر نمود و راهکارهای حمایت حداکثری و تلاش برای حل موانع سرمایه گذاری همه شراکا را با مدیرعامل شستا بررسی نمود. در این وبینار که با حضور مجازی معاون محترم وزیر کار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد مشکلات اشتغال بعضی مخاطبان مطرح و حل گردید.