کد خبر: ۹۵۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۲۶
آزادی محیط وب و شبکه‌های اجتماعی از نظر مدعیان اصلاحات، این‌گونه است که کلاهبرداری، آموزش ساخت بمب، خرید اسلحه، ترویج فساد و شرارت، هتک حرمت قرآن کریم و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سازماندهی آشوبگری و اغتشاش در آن آزاد باشد.
کیهان: مدعیان اصلاحات، رفع فیلتر را برای «سازماندهی آشوبگری و آموزش ساخت بمب» می‌خواهند!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه کیهان: آزادی محیط وب و شبکه‌های اجتماعی از نظر مدعیان اصلاحات، این‌گونه است که کلاهبرداری، آموزش ساخت بمب، خرید اسلحه، ترویج فساد و شرارت، هتک حرمت قرآن کریم و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سازماندهی آشوبگری و اغتشاش در آن آزاد باشد.

 

  • فضای مجازی را افراطیون مدعی اصلاحات به‌گونه‌ای آزاد می‌خواهند که بتوانند در آن علیه انقلاب کار کنند و به سرویس‌های جاسوسی دشمن سواری دهند. آشوب سازماندهی کنند و بگویند فیلترینگ، انتخاب‌های ما را محدود کرده است!

 

  • آزادی محیط وب و شبکه‌های اجتماعی از نظر مدعیان اصلاحات، این‌گونه است که کلاهبرداری، آموزش ساخت بمب، خرید اسلحه، ترویج فساد و شرارت، هتک حرمت قرآن کریم و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سازماندهی آشوبگری و اغتشاش در آن آزاد باشد. در حالی که کشورهای پیشرفته همگی قوانینی برای کنترل فضای مجازی دارند و در اجرای این قوانین بسیار جدی عمل می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: