کد خبر: ۹۵۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۲۶۰
سازمان تأمین‌اجتماعی، از آغاز فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی از امروز خبر داد.

آغاز پرداخت مستمری اردیبهشت‌ماه بازنشستگان/ اعمال افزایش حقوق‌ها و واریز مابه‌التفاوت فروردینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا:سازمان تأمین‌اجتماعی، از آغاز فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی از امروز خبر داد.

طبق اعلام سازمان تأمین‌اجتماعی، فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق روال معمول و اعلام قبلی، از امروز بیستم اردیبهشت ماه با اعمال افزایش حقوق آغاز شده است.

همچنین مابه‌التفاوت فروردین‌ماه نیز بر اساس جدول زمان‌بندی و در همان روز، با فاصله چند ساعته واریز خواهد شد.

ضمنا بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان می‌توانند فیش‌های حقوق خود را در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir مشاهده کنند.

هفته گذشته موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در باره افزایش حقوق‌ها توضیحاتی ارائه کرده بود که به شرح ذیل است:

- سازمان تأمین‌اجتماعی باعنایت به مصوبه هیئت وزیران و در راستای اجرای ماده (۹۶) و ماده (۱۱۱) قانون تأمین‌اجتماعی، مستمری و کمک‌های جنبی کلیه مستمری‌بگیران بازنشسته، ازکارافتاده و مجموع مستمری بازماندگان را افزایش می‌دهد. براین اساس میزان مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال ۱۴۰۱ برقرار شده است، برای دریافت‌کنندگان حداقل مستمری و مشمولین ازکارافتادگی جزئی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق‌بیمه برقرار شده، به میزان ۲۷ درصد مستمری آنان در پایان اسفندماه ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.

- همچنین برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری، میزان افزایش سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۱ درصد مستمری آنان در پایان اسفندماه ۱۴۰۱ به‌علاوه مبلغ ثابت دو میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد بود.

- در سال جاری کمک‌های جنبی مستمری‌بگیران افزایش بسیار خوبی دارد. مبلغ بن مستمری‌بگیران و کمک هزینه مسکن بازنشستگان و مستمری‌بگیران به میزان ۲۱ درصد افزایش یافته است. در مورد کمک هزینه عائله‌مندی نیز افزایش ۱۲۵ درصدی اعمال شده و از ۴۰۷ هزار تومان به ۹۱۷ هزار تومان رسیده است.

- کمک هزینه اولاد تحت تکفل بازنشستگان و مستمری‌بگیران حدود ۳۰۰ درصد افزایش یافته و به ازای هر اولاد از ۱۰۵ هزار تومان به ۴۲۲ هزار تومان افزایش یافته است.

- پرداخت باقی‌مانده متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشمول این موضوع: مبلغ مربوط به باقی‌مانده متناسب‌سازی برای بازنشستگان مشمول این افزایش، از ابتدای سال جاری اعمال و پرداخت می‌شود. به‌روزرسانی احکام جدید نیز در حال انجام است. بازنشستگان و مستمری‌بگیران حقوق اردیبهشت ماه خود را مطابق روال همیشگی از بیستم تا پایان ماه با لحاظ افزایش حقوق دریافت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
0
تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه به بنده گفته بود معوقات ۳ ماه را دی ماه واریز می کنیم ولی متاسفانه کم واریز کردند چرا؟ معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه و حقوق دی ماه برای بنده واریز شده است ولی اما مبلغ ۴۸,۲۸۶,۰۵۰ ریال واریز کردند چرا؟
حقوق بنده را دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ واریز شده است ولی معوقات تیر و مرداد ماه را واریز نکردند چرا؟
قرار بود معوقات تیر و مرداد و با حقوق اسفند ماه برای بنده واریز شود
ولی متاسفانه معوقات تیر، مرداد و حقوق اسفند ماه برای بنده واریز نشده است چرا؟
از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
0
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۷
پرداخت معوقات 5ماهه در سال 1401 برای بنده 18 درصد واریز کردند، نه 38 درصد چرا؟
مرحله اول 10 درصد واریز کردند و مرحله دوم هم 8 درصد چرا؟
دوشنبه 1402/02/18 به تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه مراجعه کردم و حضوری هم اعتراض کردم و اعتراض می کنم توجهی نکردند و توجهی نمی کنند.
کد ملی 1531439901
بازنشسته تامین اجتماعی



پرداخت معوقات 5 ماهه سال 1401 مرحله اول برای بنده مبلغ 5 میلیون و500 هزار تومان واریز کردند.
پرداخت معوقات5 ماهه سال 1401 مرحله دوم برای بنده مبلغ 48،286،050 ریال واریز کردند.
و این در حالی است که حقوق بنده با 33 سال و 5 ماه سابقه بیمه 5 میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافته است.
تاکنون بارها حضوری وغیر حضوری هم به تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه اعتراض کردم ولی متأسفانه هیچ کسی هم پاسخگو وجوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
کد ملی 1531439901
بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
0
تفاوت افزایش مستمری بنده با 33 سال و 5 و 4 روز سابقه بیمه در سال 1401 با افزایش 38 درصد برای بنده و با حقوق دی ماه سال 1401 فقط 48/286/050 ریال واریز کردن/ تامین اجتماعی شعبه سبزدشت شهرستان بهارستان جاده تهران ساوه مقوقات 5 ماهه سال 1401 بنده را پایمال و ضایع کرده است و بارها هم اعتراض کردم ولی متأسفانه بررسی و رسیدگی نکردن و بررسی و رسیدگی نمی کنند چرا؟
تفاوت افزایش معوقه در سال 1402 با افزایش 27 درصد برای بنده مبلغ 44/973/498 ریال و با فیش حقوق اردیبهشت ماه سال 1402 صادر کرده است.
از رئیس محترم سازمان تامین اجتماعی تقاضای رسیدگی دارم
از مدیر کل محترم بازرسی سازمان تامین اجتماعی تقاضای رسیدگی دارم.
شماره کد ملی: 1531439901
شماره مستمری: 1001321591
بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
0
تامین اجتماعی شعبه سبزدشت شهرستان بهارستان جاده تهران ساوه به بنده گفته بود معوقات تفاوت افزایش ۳ ماه را دی ماه واریز می کنیم ولی متاسفانه خیلی کم واریز کردند چرا؟ تفاوت افزایش معوقه، فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه و با حقوق دی ماه برای بنده واریز شده است ولی اما مبلغ ۴۸,۲۸۶,۰۵۰ ریال واریز کردن چرا؟
حقوق بنده را دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ واریز شده است ولی تفاوت افزایش معوقه تیر ماه را واریز نکردن چرا؟
حقوق بنده را ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ واریز شده است ولی معوقات تفاوت افزایش معوقه مرداد ماه را واریز نکردن چرا؟
قرار بود تفاوت افزایش معوقه تیر و مرداد و با حقوق اسفند ماه برای بنده واریز کند
ولی متاسفانه معوقات تیر، مرداد و حقوق اسفند ماه برای بنده واریز نشده است چرا؟
از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
بازنشسته تأمین اجتماعی
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
0
معوقات بازنشستگان چه زمانی و چگونه واریز می‌شود؟
امروز شنبه 1402/02/23هست متاسفانه هنوز معومات تیر و مرداد ماه سال 1401 به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه را واریز نکردند چرا؟ و هیچ کسی هم متاسفانه پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
0
پرداخت مقوقات 5 ماهه سال 1401 بدون صدور فیش واریز کردن غیر قانونی بوده است و هم سازمان تامین اجتماعی تخلف کرده است.
سازمان تامین اجتماعی مقوقات 5 ماه سال 1401 برخی بازنشستگان را پایمال و ضایع کرده است.
تامین اجتماعی شعبه سبزدشت شهرستان بهارستان جاده تهران ساوه در مورد کم پرداخت کردن تفاوت افزایش معوقات 5 ماهه سال 1401 تخلف کرده است سوال اینجاست که چرا هیچ کس بررسی و رسیدگی و برخورد نمی کند چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
0
معوقه فروردین ماه امسال در اریبهشت ماه سال 1402 فیش صادر شده.
ولی متأسفانه معوقه فروردین، اردیبهشت،خرداد، تیر و مرداد ماه سال 1401 فیش صادر نشده است چرا؟
سازمان تامین اجتماعی تخلف کرده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
0
مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف شد
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مربوط به فروردین‌ماه امسال در اردیبهشت پرداخت می‌شود.
تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف شد

مخاطب24:رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مربوط به فروردین‌ماه امسال در اردیبهشت پرداخت می‌شود.





با توجه به روال هر سال حقوق بازنشستگان اوایل سال جدید کمی افزایش می‌یابد. حقوق بازنشستگان همانند سایر حقوق به صورت ماهانه پرداخت می‌شود. مجلس با افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ موافقت کرده است و طبق خبر‌های اخیر به دست آمده درباره حقوق بازنشستگان و میزان افزایش آن مشخص شده است. اخبار منتشر شده از کمیسیون تلفیق حاکی از آن است که حقوق بازنشستگان بالاخره امسال افزایش و همسان‌سازی اجرایی خواهد شد.

علی دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه بر اساس مصوبه شورای عالی کار افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: بنا بر پیگیری‌های انجام شده و قول‌هایی که مسئولان سازمان تامین اجتماعی داد‌ه‌اند، ان‌شاءالله افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان در اردیبهشت ماه عملیاتی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه بر مبنای مصوبه شورای عالی کار (افزایش ۲۵ درصدی برای حداقل‌بگیران و ۲۱ درصدی برای سایر سطوح) پرداخت می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: بنابر پیگیری‌های صورت گرفته قرار است مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به فروردین ماه نیز همزمان با حقوق اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شود.

وی تصریح کرد: بر اساس جدول طراحی شده، حقوق بازنشستگان هر ماه از بیستم بر اساس حروف الفبا به حسابشان واریز خواهد شد

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از قول مسئولان امر برای افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت خبر داد.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال جدید گفت: در روز‌های اخیر، وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول موثق دادند که در اردیبهشت افزایش حقوق اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هر ماه واریز حقوق بازنشستگان کارگری از بیستم آغاز می‌شود، توقع داریم مقدمات کار قبل از این تاریخ فراهم شود؛ حقوق اردیبهشت بازنشستگان باید افزایش یابد و در عین حال، بایستی مابه‌التفاوت فروردین همراه با مستمری اردیبهشت پرداخت شود.

ایزدان تاکید می‌کند: پیگیری‌های ما از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که مقامات سازمان آماده پرداخت افزایش حقوق در ماه جاری هستند؛ حتی اگر مراحل اداری کار برای صدور احکام تا پایان ماه به سرانجام نرسد، احتمالاً پرداخت‌ها صورت می‌گیرد و در مرحله‌ی بعد احکام حقوقی جدید صادر می‌شود. احتمال دارد مراحل اداری کار و امضا توسط هیات امنا و سپس تایید در هیات دولت به طول بینجامد.

به گفته وی، وزیر کار و مدیرعامل سازمان باید به قول خود مبنی بر افزایش حقوق در اردیبهشت پایبند باشند؛ بازنشستگان انتظار دارند در روز‌های آینده حقوق جدید و مابه‌التفاوت را دریافت کنند.
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
0
واحد مستمری بگیران تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان صورت حساب تفاوت افزایش مقوقه 5 ماهه سال 1401 را به بنده نداده است و خودداری کرد چرا؟.
سوال اینجاست چرا پرداخت تفاوت افزایش معوقه سال 1401 بازنشستگان تامین اجتماعی بدون صدور فیش حقوقی بوده است چرا؟
تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه در مورد پرداخت تفاوت افزایش معوقه 5 ماه سال 1401 تخلف کرده است و اعتراض هم می کنیم ولی متأسفانه تاکنون هیچ کس هم اقدامی، بررسی و رسیدگی نکرده است و نمی کند، پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
0
تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه در مورد پرداخت معوقات فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد ماه سال 1401 بازنشستگان سایر سطوح تخلت کرده است و خیلی کم واریز کردن و هم به برخی بازنشستگان تفاوت افرایش معوقه را واریز نکردن چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: